اولین سه امتیاز برای گاریدو؛ یحیی راه برد پرسپولیس را باز کرد

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

تسنیم: پرسپولیس در بیست و چهارمین دوره لیگ برتر با شکست باشگاه فوتبال خوزستان به اولین پیروزی خود در این فصل دست یافت.

پرسپولیس و باشگاه فوتبال خوزستان از ساعت 19:42 – (با 12 دقیقه تاخیر) در چارچوب هفته سوم لیگ برتر در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 2 بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید. گل های قرمزها را آستون آرونوف (65) و وحید امیری (82) به ثمر رساندند.

شاگردان گاریدو که در دو بازی اول خود به تساوی دست یافتند، اولین برد خود را مقابل شاگردان مربی سابق خود به دست آوردند.

ترکیب پرسپولیس: الکسیس گوندوز، میلاد محمدی، محمدحسین کنعانی زادگان، گیورگی گلچیانی، ایوب علمود، مسعود ریگی، سینا اسعدبیگی (دقیقه 46 – محمد خدابندلو، فرشاد احمدزاده (1+90 سمیر حبوباتی)، وحید امیری (81 آستون) دقیقه – سعید صادقی) و علی علیپور (دقیقه 81 – عیسی آل کثیر).

ترکیب فولاد: اتکیر یوسف اف، مجتبی نجاریان، ساسان انصاری (دقیقه 71 – علی اصغر عربی)، موسی کولیبالی، علی نعمتی، محمدجواد محمدی، احسان پهلوان (دقیقه 71 – امین قاسمی نژاد)، محمدرضا سلیمانی (دقیقه 37 – محمد عسکری) ). و محمد عباسی، امیر مسعود سربدانی و وحید حیدری.

داور: پیام حیدری

نیمه اول

دقیقه 1: بازیکنان پرسپولیس پس از پاس های کوتاه پشت محوطه جریمه، توپ را به علیپور رساندند و مهاجم سرخپوش با یک ضربه قیچی توپ را به سمت دروازه فولاد فرستاد که پس از برخورد با بدن سرخپوشان اهوازی، توپ را برگشت داد. با یک مدافع روبرو شوید. این صحنه توسط VAR بررسی شد و تصمیم داور برای ادامه بازی تایید شد.

دقیقه 7: برخوردی در محوطه جریمه پرسپولیس رخ داد و بازی توسط داوران اتاق VAR برای بررسی این صحنه متوقف شد اما در نهایت تصمیم داور برای ادامه بازی بود.

دقیقه 14: وحید حیدریه توپ بلندی را به داخل محوطه جریمه فرستاد و ضربه سر موسی کولیبالی از مدافع فولاد با اختلاف از کنار دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

دقیقه 17: مسعود ریگی در خط میانی مرتکب خطا شد و داور با کارت زرد هافبک پرسپولیس را از زمین بازی اخراج کرد. داوران اتاق VAR نیز این صحنه را مورد بررسی قرار دادند که دقایقی پس از بررسی کارت زرد تایید شد.

دقیقه 27: اولین موقعیت خطرناک پرسپولیس، ضربه سر وحید امیری پس از پاس بلند ایوب العالمود در موقعیت انفرادی به دروازه بان فولاد برخورد کرد و برگشت.

دقیقه 28: آرونوف با پا به محوطه جریمه فولاد نفوذ کرد و پس از دریبل زدن کولیبالی با یوسفوف که موفق تر از هافبک پرسپولیس بود در موقعیت قرار گرفت و دروازه بان ازبکستانی موفق تر از هافبک پرسپولیس بود و توپ را به بیرون زد. .

دقیقه 35: با ارسال نادرست آرونوف توپ در پشت محوطه پرسپولیس به پهلوان رسید تا جندوز هافبک فولاد ضربه محکمی را از بالای دروازه به کرنر فرستاد.

دقیقه 36: موسی کولیبالی که از ابتدای بازی در تمامی ارسال های بلند فولادی ها در محوطه جریمه پرسپولیس حضور فعال داشت، این بار نیز با اختلاف کمی پاس بلند را به سمت مدافعان فولادی فرستاد.

دقیقه 40: شوت محمد العسکری از پشت محوطه جریمه پرسپولیس با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 1+45: ارسال وحید امیری با ضربه سر علی علیپور وارد دروازه شد.

دقیقه 4+45: سینا اسد بیجی توپ را پشت محوطه جریمه فولاد شوت کرد و دروازه بان فولاد ضربه فنی هافبک پرسپولیس را مهار کرد.

دقیقه 8 + 45: آرونوف با عبور از مدافع مقابل دروازه بان فولاد با او خلوت کرد اما این یکی از بازیکنان این تیم نبود که وارد دروازه خالی تیم میهمان شد.

نیمه دوم

دقیقه 56: میلاد محمدی در پشت محوطه جریمه فولاد از وحید امیری عبور کرد اما ضربه محکم مدافع پرسپولیس از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 57: داور به موسی کولیبالی کارت زرد نشان داد.

دقیقه 58: فرشاد احمدزاده به دلیل خطا روی احسان پهلوان اخطار گرفت.

دقیقه 65: آستون آرونوف به داخل محوطه جریمه فولاد نفوذ کرد و پس از عبور از دو مدافع، دروازه شاگردان گل محمدی از روی ضربه پنالتی باز شد.

دقیقه 79: خطای مدافعان پرسپولیس فضای بسیار خوبی را به امین قاسمی نژاد داد اما توپ مهاجم فولاد پس از پاس از مقابل گوندوز به بیرون رفت.

دقیقه 82: عیسی دو دقیقه پس از ورود به زمین از سمت چپ خط دفاعی فولاد دور شد و توپ را به محوطه جریمه شلیک کرد و در افتتاحیه دروازه امیری گل دوم پرسپولیس را به ثمر رساند.

دقیقه 84: محمد جواد محمدی با پای کوچکش پاس مدافع فولاد را مهار کرد.

دقیقه 85: محمدحسین کنعانی زادکان به دلیل اتلاف وقت از پیام حیدری کارت زرد گرفت.

دقیقه 2+90: عیسی آل کثیر با اعتراض شدید به تصمیم داور با کارت زرد اخراج شد.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *