اتفاق خاص: شلیک اورونوف به قلب هموطن

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

حرکت انفرادی آستون آرونوف و گلی که در دیدار امشب مقابل فولاد به ثمر رساند، زمینه ساز اولین برد پرسپولیس در فصل جدید شد. البته این یک جمله همه ابعاد زهرا آرونوف را نشان نمی دهد. اولین نکته برای این گل باید نبوغ این بازیکن باشد. ستاره ازبکستانی که از بدو ورود به پرسپولیس نیمی از هواداران این تیم را امیدوار به پیروزی می بیند، نشان داد هنوز هم می توان به او اعتماد کرد.

نکته دوم اینکه با این گل آمادگی خود را بیش از پیش نشان داد و همه پرسپولیسی های گاریدو را به درخشش در ادامه فصل امیدوار کرد.

نکته سوم اینکه آرونوف به دلیل دعوت به تیم ملی ازبکستان برای حضور در رقابت های مقدماتی جام جهانی با یک گل زده و با روحیه بالا وارد الفادی می شود و قطعا این موضوع به حفظ روند آماده سازی او کمک می کند.

چهارمین و مهمترین نکته، نقطه مقابل آرونوف در گل امشب است. یوسفوف دروازه بان فولاد است! او هم اهل ازبکستان است و به تیم ملی این کشور دعوت شده اما شرایطش کاملا متفاوت است. یوسفوف تا هفته سوم با دو کلین شیت در صدر جدول گلزنان این فصل لیگ برتر انگلیس تنها بود اما ضربه هموطنش فرصت حفظ این جایگاه را از او گرفت. گل آرونوف صفر را از روی دروازه فولاد حذف کرد تا با توجه به نتایج این هفته تراکتورسازی و گل گهر، اخباری و بیرانوند در کنار یوسفوف قرار بگیرند.

در نهایت در آخرین بازی قبل از تعطیلات فیفا، اولین برد پرسپولیس در شب اولین باخت فولاد، بازی دو ازبکستانی بود.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *