چرا ستاد انتخاباتی کامالا هریس بر باز بودن میکروفون در مناظره با ترامپ اصرار دارد

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

بی‌بی‌سی: کامالا هریس و دونالد ترامپ قرار است در اولین مناظره ریاست‌جمهوری خود در ماه آینده با هم رقابت کنند، اما کمپین‌های انتخاباتی آن‌ها بر سر تدارکات – به‌ویژه نحوه استفاده از میکروفون‌ها – با هم اختلاف دارند.

کمپین ترامپ اکنون اصرار دارد که وقتی یک طرف صحبت می کند، میکروفون طرف دیگر خاموش می شود. این موضوع با اصرار جو بایدن، نامزد مستعفی حزب دموکرات در صحنه با ترامپ مطرح شد.

سپس دولت ترامپ با این درخواست موافقت کرد. انگیزه کارکنان بایدن جلوگیری از قطع صحبت طرفین بود.

مناظره جنجالی بین این دو در مبارزات انتخاباتی 2020 شامل وقفه های مکرر بود که بایدن به رقیب خود گفت: “خفه شو، مرد!”

برخی تحلیلگران می گویند که تمایل کارکنان ترامپ به حفظ قانون خارج از میکروفون در مناظره 10 سپتامبر با هریس ممکن است منجر به عملکرد ضعیف تر از حد انتظار در مناظره با بایدن شده باشد، زیرا این قانون از تکرار آن در مناظره جلوگیری کرده و یک نتیجه را دریافت کرده است. پاسخ مثبت شنوندگان به ترامپ

با این حال، به نظر می‌رسد که خود رئیس‌جمهور سابق کمتر علاقه‌ای به حفظ این قانون دارد و اظهارات او تا حدودی موضع کمپین او را در مورد حفظ این رویه تضعیف کرد.

او روز دوشنبه گفت:[این قاعده] برای من مهم نیست. من ترجیح می دهم [میکروفون] “شاید واضح باشد.”

وی افزود: اما قرار شد که موضوع مانند دفعه قبل باشد و در این صورت میکروفون خاموش شد.

ترامپ بعدازظهر سه شنبه در شبکه های اجتماعی اعلام کرد که برای مناظره 10 سپتامبر با ABC به توافق رسیده است.

او به قرار دادن میکروفون در این پست اشاره نکرد، اما تکرار کرد که “قوانین مناظره مانند آخرین مناظره در CNN خواهد بود” که شامل خاموش کردن میکروفون ها می شود.

در این پست، او همچنین ABC News را به پوشش “غیرمنصفانه” متهم کرد، اما گفت که کارکنانش اطمینان حاصل کردند که بحث به شیوه “عادلانه و عادلانه” انجام شود.

تا روز سه‌شنبه، مشخص نبود که آیا دفتر هریس شرایط مورد توافق ترامپ با ABC را پذیرفته است یا خیر.

به طور کلی، آنها معتقدند، اگر میکروفون‌ها باز بودند، تلویزیون ممکن است آقای ترامپ را بدون مزاحمت و شاید عصبانی نشان دهد، زیرا اظهارات تند او در حین صحبت خانم هریس ادامه می‌یابد.

سخنگوی هریس در بیانیه‌ای گفت: «نتیجه‌گیری ما این است که مدیران ستاد انتخاباتی ترامپ میکروفون خاموش را ترجیح می‌دهند، زیرا معتقد نیستند که نامزدشان می‌تواند به درستی به مدت 90 دقیقه به تنهایی نقش رئیس‌جمهور را بازی کند».

آمیشیا کراس، استراتژیست و تحلیلگر سیاسی حزب دموکرات به بی بی سی گفت: دلیل اینکه او گفت میکروفون ها را خاموش کنید این است که ترامپ را نمی توان کنترل کرد.

خانم کراس گفت که اظهارات ترامپ در گردهمایی های مبارزات انتخاباتی و پست هایش در سایت رسانه اجتماعی اش Truth Social که در آن او به خانم هریس حمله شخصی کرد، نمونه هایی از آنچه او در مناظره ABC خواهد گفت.

خانم کراس افزود که این نوع حمله رای دهندگان، به ویژه زنان، رای دهندگان رنگین پوست و رای دهندگان جوان را از دایره حامیان خود «حذف» می کند.

استراتژیست ها همچنین بر این باورند که توهین های ترامپ ممکن است رأی دهندگان بلاتکلیف را تحت تأثیر قرار دهد.

کوین مدن، استراتژیست قدیمی جمهوری خواه، به نیویورک تایمز گفت: «راه برای جلب نظر رأی دهندگان نوسان از طریق حملات شخصی نیست، زیرا آنها اساساً علاقه ای به سیاست های حزبی ندارند.

او گفت: «اگر هنگام صحبت هریس، میکروفون ترامپ خاموش نباشد، احتمال شنیدن توهین‌ها یا نظرات او افزایش می‌یابد و کارکنان هریس ممکن است احساس کنند که ترامپ تهاجمی‌تر و مکرراً حرف‌های ترامپ را قطع می‌کند، رأی‌دهندگان بلاتکلیف را به نفع او سوق می‌دهد».

این تغییر در انتخاباتی که توسط گروه نسبتاً کوچکی از رای دهندگان بلاتکلیف در چند ایالت نوسانی مانند پنسیلوانیا، جایی که مناظره در آن برگزار خواهد شد، مهم است.

او بسیار مستعد اظهار نظرهای غیرمنتظره است و… فکر می کنم استاد. [هریس] او بیننده می خواهد [اینها] برای شنیدن

بر اساس گزارش‌ها، کمپین ترامپ مشتاق است که نامزدشان به جای حملات شخصی، روی موضوعات کلیدی تمرکز کند.

یکی از حامیان رئیس جمهور سابق که هر هفته با او در تماس است، اخیرا به کتی کی از بی بی سی گفته است که اگر ترامپ به نظرات خود در مورد اقتصاد، مهاجرت و جنایت پایبند بماند، در ماه نوامبر برنده خواهد شد.

اگر کاندیداها فقط در مدت زمان تعیین شده شنیده می شدند، مناظره بیشتر بر روی موضوعات کلیدی متمرکز می شد، که این همان چیزی است که کمپین ترامپ می خواهد، زیرا اگر میکروفون ها باز باشند، مناظره می تواند از درگیری های تنش رنج ببرد. و شایعات مکرر

فورد اوکانل، یک استراتژیست جمهوری خواه، به بی بی سی گفت که معتقد است اصرار هریس بر میکروفون های باز، تلاشی برای تغییر بحث از بحث در مورد موضوعات کلیدی به منظره پرخاشگری و لحظات احساسی است.

او افزود: «آنها مطمئن نیستند که بتوانند در موضوعات کلیدی پیروز شوند، بنابراین آنچه که آنها به دنبال آن هستند ایجاد یک لحظه احساسی و بحث برانگیز به هر شکلی است که می توانند».

خانم هریس در گذشته چنین لحظاتی را تجربه کرده است. در طول مناظره سال 2020 با معاون رئیس جمهور وقت مایک پنس، کمپین هریس به طور گسترده پاسخ او به وقفه های مکرر پنس را منتشر کرد و هریس به پنس گفت: “آقای معاون رئیس جمهور، من دارم صحبت می کنم.”

آقای اوکانل گفت که دفتر ترامپ باید قویاً بر خاموش کردن میکروفون ها پافشاری کند، به خصوص که این قاعده ای است که خود دموکرات ها خواستار آن شده اند و بر رعایت آن اصرار دارند.

با این حال، خانم کراس معتقد است که دفتر هریس از بلوف ترامپ آگاه است و دست بالا را دارد.

او گفت: «اگر ترامپ میکروفن باز نمی‌خواهد، ضعیف به نظر می‌رسد، زیرا این بدان معناست که نمی‌تواند خود را کنترل کند.

خانم کراس معتقد است که ترامپ با انتقاد از ABC تلاش می کند “از مناظره خارج شود”، اما آقای اوکانل اصرار دارد که نامزد جمهوری خواه بدون توجه به شرایط برای این لحظه مهم در مبارزات انتخاباتی آماده است.

او گفت: «مناظره 10 سپتامبر می تواند مهم ترین لحظه مبارزات انتخاباتی از هم اکنون تا روز رای گیری باشد.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *