استاندار تهران: «اتباع غیرمجاز» باید به سرعت کشور را ترک کنند؛ این افراد از خدمات محروم خواهند بود/ هزینه‌ها مترتب بر حوزه‌های شهری و غیر شهری به طور قطع از آن‌ها اخذ خواهد شد/ اتباع مجازی هم که تاریخ اسکان آن‌ها پایان یافته، باید به سرعت کشور را ترک کنند یا مجوز جدید برای حضور در کشوراخذ کنند

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

مهر: استاندار تهران با اشاره به اینکه اتباع غیرمجاز باید سریع از کشور خارج شوند، گفت: اتباع غیرمجاز از خدمات شهری و غیر شهری محروم هستند.

علی رضا فخری درباره طرح جمع آوری و ساماندهی اتباع غیرمجاز گفت: این طرح امری جدی و روشن است که باید در سطح استان تهران انجام شود.

وی گفت: برای ساماندهی شهروندان با استفاده از روش های مطالعه شده در ایجاد فرصت های شغلی و مسکن و تامین هزینه های لازم در حوزه های مدیریت شهری و غیره، باید سهمیه ای برای شهروندان ابداع و در اختیار مسئولان قرار گیرد تا بتوانند خدمات لازم را ارائه کنند. به همه

استاندار تهران بر تامین حقوق عامه تاکید کرد و گفت: هزینه هر واحد خدماتی در هر سطحی برای شهروندان ایرانی باید به اندازه کسانی باشد که شهروند هستند و از این قابلیت ها استفاده می کنند.

الفخاری موضوع مسکن و اشتغال شهروندان را بسیار مهم دانست و گفت: در زمینه اشتغال تعیین و تعیین محل، نوع، کیفیت و کمیت مشاغل در دستور کار قرار دارد و مسئولان به وظایف خود و آنچه که هست عمل می کنند. لازم است و تعریف آن بر اساس اطلس سکونتگاه انجام می شود و خارج از ضوابط خاص اسکان، هیچکس حق اسکان در آن مناطق را ندارد و خدمات ارائه شده به شهروندان متناسب با شرایطی است که خودشان ارائه می دهند.

استاندار تهران با تاکید بر اینکه شهروندان غیرمجاز باید در اسرع وقت از کشور خارج شوند، گفت: این افراد از خدمات محروم خواهند شد و قطعاً هزینه های مربوط به مناطق شهری و غیر شهری در مکان هایی که شهروندان غیرمجاز حضور دارند جمع آوری می شود.

وی گفت: در حوزه جمع آوری اتباع غیرمجاز و افراد از ملیت های مختلف، فرقی نمی کند که از کجا آمده باشند و در صورت غیرقانونی بودن طرد می شوند.

الفخاری بیان کرد: بخش بزرگی از این طرح در حال اجراست و هر روز با اقدامات فراغا اتباع مجاز و غیرمجاز در حال تصفیه شدن هستند و افراد مجاز و کسانی که تاریخ اسکان آنها به پایان رسیده است باید سریعا از کشور خارج شده و یا تهیه کنند. مجوز جدید برای اقامت در کشور

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *