نخست وزیر ارمنستان: آماده پذیرش کریدور زنگزور هستیم اما باید تحت حاکمیت ایروان باشد / نباید رفتار تحقیرآمیز نسبت به ما صورت بگیرد

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

تسنیم: نخست وزیر ارمنستان درباره کریدور زنگزور گفت: ما آماده پذیرش کریدور زنگزور هستیم که نخجوان و آذربایجان را به هم متصل می کند اما این کریدور باید تحت حاکمیت ارمنستان باشد و رفتار توهین آمیزی نسبت به ما وجود نداشته باشد.

نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان در خصوص اظهارات اردوغان مبنی بر اینکه “همانطور که به قره باغ رفتیم به اسرائیل نیز خواهیم رفت” گفت: سازمان های اطلاعاتی ارمنستان از دخالت ترکیه مطلع بودند. من نمی خواهم در مورد حوادث دردناک گذشته صحبت کنم، اما فقط می توانم بگویم که این را در گذشته در جنگ 44 روزه به طور رسمی گفتیم.

وی افزود: ارتش و اطلاعات ما پرچم های ترکیه، سربازان ارتش ترکیه، نیروهای ویژه و افسران عالی رتبه ترکیه را در نقاط مختلف مشاهده کردند و فراموش نکنیم که مانورهای نظامی آذربایجان-ترکیه قبل از 44 روز در سطح وسیعی انجام شد. جنگ.” “.

نخست وزیر ارمنستان با بیان اینکه 16 هواپیمای جنگنده و خلبان در زمان جنگ حضور داشتند، گفت: توسط پرسنل ترکیه ای به آنها خدمات رسانی شد.

ما هنوز تصمیمی نگرفته ایم. در زمان مناسب تصمیم خواهیم گرفت. ما هنوز تصمیمی نداریم این تصمیم به شرایط کلی، عملیات و جو بستگی دارد.

نخست وزیر ارمنستان درباره کریدور زنگزور نیز گفت: ما آماده پذیرش کریدور زنگزور هستیم که نخجوان و آذربایجان را به هم متصل می کند اما این کریدور باید تحت حاکمیت ارمنستان باشد و نباید با ما تحقیرآمیز شود.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *