حمله امام جمعه بابل به پزشکیان بابت دستور درباره «محمد میرموسوی»: مگر گیلان دادستان ندارد که شما بصورت ویژه بررسی کنید؟/ به دنبال فتنه علیه فراجا هستند

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

رسا : حجت الاسلام روحانی راد با اشاره به اینکه در روزهای اخیر در پی سرکشی از نیروی انتظامی کشور جریانی به وجود آمده است، از نقض اختیارات فراجا، سیلی و سوت برخی دولتمردان انتقاد کرد.

امام جمعه بابل، مجتبی روحانی راد در خطبه های نماز جمعه این شهر از دستور رئیس جمهور برای تشکیل کمیته پیگیری درگذشت محمد میرمسووی، جوان لاهیجانی بازداشت شده توسط نیروی انتظامی به شدت انتقاد کرد. – توسط خبرگزاری رسا منتشر شد.

امام جمعه گفت: در روزهای اخیر در کشور صفوف درگیری با نیروی انتظامی صورت گرفته است و متاسفیم که (یکی از مقامات محترم دولتی) در مورد نیروی انتظامی سخنان غیرحرفه ای زد و به همین دلیل عده ای کف زدند و سوت زدند. برای او

وی افزود: آیا در شهرستان لاهیجان مدعی العموم و دادگستری وجود ندارد؟ پلیس استان گیلان بازرسی ندارد آیا می خواهید این موضوع را به صورت ویژه بررسی کنید؟!

امام جمعه بابل خاطرنشان کرد: ماه گذشته در همین استان گیلان یک روحانی مظلوم را کشتند. اما هیچکس صدایی درنیاورد، پس شما در قتل متهمی که در نزاع دستگیر شده است بدون اینکه اینگونه ابعاد قضیه روشن شود، می ایستید؟ آیا این فرد فقط یک شهروند است؟!

روحانی راد گفت: در این زمان به جای حمایت از نیروی انتظامی مسئول امنیت در سراسر کشور بدون تلاش این نیرو و خدا می داند چه بلایی سر کشور می آمد، غیرقابل قبول است. مایه شرمساری است که ما سعی می کنیم اقتدار او را بشکنیم.»

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *