واکنش رسمی استقلال به بازگشت دوباره فرهاد مجیدی به جمع آبی‌ها / خداحافظی با نکونام در آستانه بازی‌های لیگ نخبگان؟

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ایرنا: اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر شایعه حضور فرهاد مجیدی در استقلال صحت ندارد و جواد نکونام به عنوان سرمربی تیم پایتخت به کار خود ادامه می دهد.

تیم فوتبال استقلال در هفته سوم لیگ برتر باشگاه های ایران در اهواز مغلوب استقلال خوزستان شد تا پس از یک سال رکورد شکست ناپذیری این تیم را بشکند.

این ناکامی باعث شد در روزهای اخیر حاشیه های استقلال شکل بگیرد. حواشی که باعث انتقاد هواداران این تیم نسبت به اعضای کادر فنی شد.

ساعاتی پس از این مسابقه، شایعاتی مبنی بر اینکه شرکت هلدینگ خلیج فارس به جواد نکونام مهلت سه هفته ای داده است تا در صورت عدم موفقیت به نتایج ایده آل، او را برکنار کند.

این شایعه با واکنش مدیران باشگاه استقلال همراه شد که برخی از آنها این موضوع را تکذیب و اعلام کردند. روزهای خوبی با همدلی و اتحاد بین همه شاغلان در باشگاه استقلال قطعا در انتظار تیم است.

در روزهایی که تمرین استقلال تعطیل بود و با تصمیم جواد نکونام، بازیکنان این تیم چند روزی استراحت کردند تا اتفاقات بازی با استقلال خوزستان را فراموش کنند و دوباره شروع کنند، پست فرهاد مجیدی در اینستاگرام جنجال به پا کرد.

فرهاد مجیدی که فصل گذشته حضورش در اتحاد کولپا به پایان رسید، عکسی را در صفحه شخصی خود منتشر کرد که مربوط به دوران حضورش در استقلال است. او با این پست به نوعی تمایل خود را برای بازگشت به استقلال ابراز کرد.

پس از این اتفاقات شایعه حضور فرهاد مجیدی در استقلال در فضای مجازی مطرح شد، شایعه ای که دور از واقعیت بود.

یکی از مدیران ارشد باشگاه استقلال این شایعات را تکذیب کرد. وی گفت: استقلال در اولین بازی پس از تعطیلات و در هفته اول لیگ برتر آسیا باید با الغرافه قطر به میدان برود و مسلم است که همه اعضای تیم برای کسب نتیجه قابل قبول تلاش خواهند کرد.

وی افزود: جواد نکونام مدیر فنی باشگاه استقلال است و با تمام توان به کار خود ادامه خواهد داد.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *