رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها: انتقام شهدا و مهمان شهید ایران به دلیل مصلحت‌ها تاخیر دارد، اما قطعی است

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ایرنا: رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها گفت: انتقام از شهدا و میهمانان شهدای جمهوری اسلامی ایران بنا به مصلحت به تأخیر افتاد اما مسلم است.

حجت الاسلام مصطفی رستمی عصر – دوشنبه مصادف با دومین همایش بزرگداشت سه هزار شهید استانداری سمنان و مراسم ترحیم مجاهدین در غربت با حضور خانواده معزز شهید حسین امیرعبداللهیان در البرز برگزار شد. -مسجد زهرا (سلام الله علیها) سمنان افزود: ما منتظر انتقام خون شهدا به خصوص میهمان هستیم و این انتقام به دلایل مصلحتی به تعویق افتاد انجام شد.» خاص

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و شهدا و مجاهدان در غربت ادامه داد: ادامه راه شهدا از وظایف مهمی است که بر دوش ماست.

وی ادامه داد: وعده الصادق پاسخی به ظلم و جنایات رژیم جنایتکار صهیونیستی بود و امیر عبداللهیان دیپلمات انقلابی با تلاش خود صدای مقاومت در عرصه دیپلماسی شد.

به گفته وی، دلیرمردان و مردم وفادار و زحمتکش جمهوری اسلامی ایران با وعده ای صادقانه اسرائیل جنایتکار را از داخل ایران هدف قرار دادند و شهید امیر عبداللهیان مجاهد راه حق و مبارز راه بود. از مقدسات دفاع انقلابی و دیپلماتی که با فعالیت های مبارزاتی خود پیوند دیپلماسی را برقرار کرد و عرصه را تسهیل و تسریع بخشید.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: برای رسیدن به قله، مقاومت و ایستادگی لازم است. پیرو دستورات رهبر معظم انقلاب بودند و راه شهدا و آرمان های آنان را که رمز پیروزی است ادامه دادند.

به گفته وی، شعار مرگ بر آمریکا اعلام برائت است و مقابله با بی عدالتی مورد تایید قرآن کریم است.

وی به سخنان رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: ملت ما در عصر کنونی جزو وفاداران هستند و شهدا چراغ راه حق را روشن می کنند.

وی با اشاره به سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص) افزود: پیامبر(ص) در انجام رسالت نه ترسی داشت و نه تردیدی داشت و خالصانه و با جان و دل با مشرکان مبارزه کرد.

رئیس نهاد نمایندگی ارشاد انقلاب در دانشگاه‌ها گفت: عمر و العاص با شمشیر بستن قرآن و قرار دادن آن در مقابل امام علی (ع) مردم را فریب دادند.

عملیات الوعد الصادق یکی از شاخص های عملکرد شهید امیر عبداللهیان است.

فرمانده سپاه قائم (علیه السلام) استان سمنان گفت: نهمین اجلاس مجاهدین سیزدهم شهرری به میزبانی دامغان برگزار می شود.

سردار سرتیپ ثانی منصور چغانی افزود: شهید حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه دولت سیزدهم فرزند برومند از استان سمنان مجاهد و دیپلمات انقلابی است و علاوه بر آن به دلیل اخلاص دارای صفات ممتازی است. در کار و محبوبیت او شخصیتی که همه از او تعریف می کنند و یکی از تلاش ها برای برگزاری اجلاس مجاهدین در غربت در سال های اخیر بود.

فرمانده سپاه قائم(عج) استانداری سمنان گفت: «عملیات وعده حق» یکی از شاخص های عملکرد انقلابی بود و رویکرد ضد صهیونیستی و اعتقاد به دیپلماسی جبهه مقاومت از ویژگی های آن بود. شهید امیر عبداللهیان

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *