رونالدو: زمانی که دیگر نتوانم می‌روم

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

کریستیانو رونالدو در نقل و انتقالات تابستانی 2021 به منچستریونایتد بازگشت و با جدایی از یوونتوس بار دیگر پیراهن این تیم را بر تن کرد تا روزهای خوش در اولدترافورد تکرار شود.

اما شرایط مطابق انتظار او پیش نرفت. شیاطین سرخ که قبل از آمدن او یک هم تیمی بحران زده به حساب می آمدند نتوانستند انتظارات او را برآورده کنند و حضور و رفتار اریک تاناخ با این ستاره پرتغالی شرایط را به جایی رساند که او به فسخ قراردادش پایان داد. قرارداد و توافق دوجانبه این باشگاه را ترک کرد.

2055373

به نظر می رسد که رونالدو هنوز از این اتفاقات ناراحت است و در مصاحبه ای با ابولا گفت: “در ذهن من همیشه در تیم اول هستم تا آخرین روز زندگی ام این را داشته باشم این فکر در ذهن من است که باید در تیم اصلی بازی کنم.

من همیشه به تصمیم‌ها احترام می‌گذارم، نه فقط به تصمیم سرمربی، بلکه به تصمیمات باشگاه‌هایی که در آنها بازی می‌کردم. من همیشه به آنها احترام گذاشته ام. یکی دو بار با من بدرفتاری کردند. اما واقعاً هر وقت رفتار حرفه ای می بینم، همیشه به تصمیماتی که مربی می گیرد احترام می گذارم.

1796198

وقتی رفتار غیرحرفه ای رعایت نمی شود، ممکن است اختلاف نظر ایجاد شود، اما این یک موضوع جداگانه است. حسی که الان دارم و صحبت های مربی هم همین را نشان می دهد این است که به عنوان یک مهره مهم در تیم ملی ادامه می دهم و اگر اینطور نباشد اولین نفری هستم که به آن اعتراف می کنم و از این تیم می روم.

اما زمانی که تصمیم درست و دقیق باشد، مثل همیشه می روم. چون می دانم که هستم، چه کاری می توانم انجام دهم، چه کار خواهم کرد و چه خواهم کرد. من زمان حال را به مثبت ترین حالت ممکن می بینم زیرا برای من مهمتر از هر چیز دیگری است که با هر لحظه و هر دوره به درستی روبرو شوم و این دوران برای من خوب است و احساس خوشبختی می کنم.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *