کاندیداهای احتمالی مدیرعاملی باشگاه استقلال/ نکونام هر سه گزینه را دوست دارد

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

خبرورزشی: در اخباری که از اتاق مدیریت باشگاه استقلال می رسد، گفته می شود سه گزینه خوش شانس ترین برای مدیرعاملی این تیم هستند.

در حال حاضر شهریاری نماینده هلدینگ خلیج فارس در باشگاه استقلال مدیریت امور این مجموعه را بر عهده دارد و این فرد در شرایطی منصوب شد که فرشید سامی هم اکنون سمت مدیرعاملی این باشگاه را بر عهده دارد. با این حال گفته می شود شهریاری یکی از گزینه های اصلی هلدینگ برای نشستن بر صندلی مدیرعاملی این باشگاه است.

او روز گذشته به همراه سرمربی استقلال به آکادمی رفت و به نظر می رسد رابطه خوبی با جواد نکونام برقرار کرده است که می تواند نزدیکی این گزینه به صندلی مدیرعاملی استقلال را افزایش دهد. به گزارش نکونام، رابطه او با این مدیر بهتر از سامی است که مهرماه سال گذشته نامه برکناری نکونام را امضا کرد.

از سوی دیگر نام مصطفی آگورلو مدیرعامل باشگاه استقلال در فصل بیست و یکم که با این تیم به مقام قهرمانی دست یافت به همراه سیدحجه کریمی که در 3 ماه پایانی لیگ برتر بیست و دوم مدیریت باشگاه استقلال را بر عهده داشت. برای پرداخت بدهی های استراماچونی نیز برای عقد قرارداد جواد با این تیم دو گزینه احتمالی دیگر برای مدیرعاملی باشگاه استقلال در نظر گرفته شد. هر دو کارگردان رابطه خوبی با نکونام داشتند.

آگورلو در دوران مدیرعاملی باشگاه پاس و حضور این مربی به عنوان بازیکن در آن تیم با جواد ارتباط نزدیکی داشته و دارد. حجت کریمی که بهار سال گذشته شخصا از تمام توانایی های خود برای حل مشکلات مسیر سرمربیگری نکونام استفاده کرد، همچنان رابطه خود را با نکونام حفظ کرده است.

اگرچه نام های دیگری برای مدیریت باشگاه استقلال در فضای مجازی دست به دست می شود، نام هایی مانند مدیرعامل سابق این باشگاه و یکی از پیشکسوتان استقلال، اما اگر قرار باشد جواد نکونام در سکان هدایت فنی باشگاه استقلال بماند، آرزوی او این است. برای انتخاب یکی از جمعیت این سه نفر هستند. احمد شهریاری، مصطفی آغورلو یا حاج کریمی…

به گفته نزدیکان مالک جدید این باشگاه، جواد نکونام چهارشنبه گذشته مجوز ادامه فعالیت خود را دریافت کرد اما هنوز خبر ادامه همکاری او با استقلال به صورت رسمی از سوی مالک باشگاه منتشر نشده است، هرچند خبر عکس او با شهریاری از باشگاه نکونام. حفاظت در گزارش های استقلال منتشر شد.

این وضعیت قطعا با برگزاری فردا یا پس فردا مجمع باشگاه برطرف می شود و سرمربی استقلال و مدیرعامل جدید این باشگاه بر صندلی مدیریت این مجموعه و کادر فنی می نشینند.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *