آنتونی بلینکن جهت توضیح درباره خروج بی‌نظم آمریکا از افغانستان احضار شد

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

فارس: مجلس نمایندگان آمریکا آنتونی بلینکن را احضار کرد تا درباره ماجرای خروج غیرقانونی ایالات متحده از افغانستان توضیحاتی ارائه کند.

رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا در اقدامی از سوی آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه در دولت جو بایدن، رئیس جمهور این کشور را برای شهادت درباره ماجرای خروج بی رویه آمریکا احضار کرد. کشورهایی از افغانستان

به گزارش وب سایت اکسیوس، مایکل مک کال، رئیس جمهوری خواه کمیته روابط خارجی کنگره آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد که بلینکن باید در 19 سپتامبر 2024 در این کمیته حاضر شود، در غیر این صورت در صورت عدم حضور در این موضوع با اتهامات جدی مواجه خواهد شد. . خانه

مک کال در توضیح تفصیلی تصریح کرد: دلیل برگزاری این جلسه از سوی کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان این است که وزارت خارجه آمریکا نقش مهمی در ماجرای خروج از افغانستان داشت و بلینکن به عنوان یک مقام ارشد در این وزارتخانه. ، در تمامی مراحل خروج نیروهای نظامی از این کشور شرکت داشت.

دفتر مک کال دلیل صدور احضاریه برای بلینکن را به دلیل نادیده گرفتن درخواست‌های قبلی کمیته برای ارائه توضیحات در مورد برخی مسائل اعلام کرد.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *