فرمانده نیروی زمینی سپاه: اسرائیل پشتیبان تیم‌های خرابکاری در مرزها و عملیات‌های تروریستی در پاسگاه‌ها است/ عناصر ضدانقلاب در شرق و جنوب شرق از حاشیه مرزهای ایران پاکسازی شدند/ با توافق‌نامه امنیتی با عراق، عناصر ضدانقلاب از مرزهای مشترک بین دو کشور نیز اخراج و پاکسازی شد

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

تسنیم: فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: طبق تحقیقات انجام شده، رژیم صهیونیستی از تیم های خرابکارانه در مرزها و عملیات تروریستی که در پاسگاه ها انجام می شود، پشتیبانی می کند.

سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی – یکشنبه در مراسم تجلیل و قدردانی از فرمانده تیپ نیروی ویژه میرزاکوچک خان لنگرود در سالن اجتماعات این تیپ با بیان اینکه نیروی ویژه تیپ نیروها میرزاکوچک یکی از موثرترین و قدرتمندترین تیپ های نیروی زمینی است و گفت: مدل جدید در عصر حاضر تغییر کرده است و شاهد تغییرات اساسی در قالب تاکتیک و استراتژی جنگ هستیم که باید آن را آماده کنیم. واحدها با توجه به این شرایط

وی با بیان اینکه در جنگ‌های – تاکتیک‌های تروریست‌ها و عناصر ضد انقلاب، افرادی که استفاده می‌کنند یا حتی تجهیزات و ابزاری که استفاده می‌کنند با گذشته متفاوت است، افزود: در چند ماه گذشته شاهد بوده‌ایم. حملات تروریستی و البته این حملات تنها توسط یک گروه صورت نگرفته است، بلکه یک دستگاه قدرتمند پشت سر آنها ایستاده است.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران با بیان اینکه تیپ های نگهبان برای انجام وظایف خاص تعیین شده و همواره از آمادگی خوبی برخوردار هستند، افزود: تحرکات در مرزهای کشور نشان از برنامه ریزی دشمن و تقویت گروه های دشمن دارد. . در مرزی که طبق بررسی های انجام شده توسط رژیم صهیونیستی از تیم های خرابکارانه در مرز و عملیات تروریستی آنها در ایست های بازرسی حمایت می کند.

پاکپور با بیان اینکه تیپ نیروی ویژه میرزا کوشیک خان لنگرود برای انجام ماموریت ها استفاده می شود و مهارت محور است، تصریح کرد: زمانی توپ و تانک حرف اول را در جنگ می زد اما در جنگ های امروزی جدا از توپ، تانک، پرنده های کوچک. ، اسلحه و گلوله گوشی هوشمند و غیره از اهمیت ویژه ای برخوردار است و گاهی اوقات می تواند تعیین کننده باشد.

وی با بیان اینکه «در جنگ‌های – تاکتیک استفاده از ابزار نظامی در مأموریت‌ها مهم است»، گفت: اگر دشمن آمادگی ما را ببیند، ناگزیر در نیت شوم خود تجدیدنظر می‌کند و اگر منفی‌اندیشی کنیم، دشمن مانند خواهد بود. خوب.” طمع و اتخاذ تدابیر امنیتی.»

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: در دهه 90 بخشی از مرز در محاصره عناصر ضد انقلاب قرار گرفت و با حضور فعال سپاه در آن مناطق، عناصر ضد انقلاب حضور پیدا کردند. . عناصر انقلابی شرق و جنوب شرق از مرزهای ایران پاکسازی شدند و خاطرنشان کرد: پس از آن دولت عراق نیز با ایران قرارداد امنیتی برای اخراج و پاکسازی عناصر ضد انقلاب از مرزهای این دو کشور امضا کرد. و این بزرگترین پیروزی برای جمهوری اسلامی بود.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *