قیمت خرید تضمینی هر کیلوگرم گندم ۲۰ هزار و ۵۰۰ تومان تعیین شد

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ایرنا: وزیر جهاد کشاورزی گفت: بر اساس مصوبه شورای قیمت گذاری دولت، قیمت خرید تضمینی هر کیلوگرم گندم 20 هزار و 500 تومان تعیین شد.

غلامرضا نوری قزلجا شامگاه یکشنبه 27 شهریور 1403 هجری شمسی در جلسه شورای قیمت گذاری با حضور اعضای دولت و نمایندگان کشاورزان و بخش خصوصی افزود: پس از جلسات متعدد کارشناسی در کمیته های مربوطه، – (یکشنبه) به نتیجه رسید و قیمت خرید تضمینی گندم برای سال زراعی 1403-1404 20500 تومان تعیین شد.

وزیر جهاد کشاورزی توضیح داد: طبق قانون، قیمت خرید تضمینی گندم باید تا پایان تیرماه هر سال اعلام شود، اما علت تاخیر در این موضوع به اتفاقات رخ داده و تغییرات ایجاد شده برمی گردد. . دولت بلافاصله آن را در دستور کار قرار داد و جلسات فشرده ای برگزار کرد و – به پایان رسید.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه قیمت خرید تضمینی سایر محصولات کشاورزی در انتظار تعیین قیمت گندم بود، قیمت سایر محصولات اساسی طی روزها و هفته های آینده به تدریج در جلسات شورای قیمت گذاری تعیین و اعلام می شود.

نوری قزلجا گفت: حدود 75 درصد از مطالبات گندمکاران کشور محقق شده و 25 درصد مابقی نیز در روزهای آینده تامین و پرداخت می شود.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *