فرمانده کل سپاه: این بار متفاوت از اسرائیل انتقام می‌گیریم؛ این معما زمانی برای همه حل می‌شود

تبلیغات بنری


دریافت اخبار تحلیلی انتخابات (hornaz.ir):

تسنیم: هدیه ورمانده کل سپاه پاسداران: اسرائیل طعم انتقام را بر جرقه های آن برده است که چگونه و چگونه و چقدر؟ به ناچار کار خواهید ناهموار است و مشکل او در طول زمان حل نمی شود.

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی دقایقی آنچه در قلمرو هزار شهید کهگیلویه و بویار احمد ایزه دشت است: غاصب صهیونیستی که توسط مسلمانان تحت محاصره ایران، عنان راشب و رز میلرزند غصب شده است.

وی گفت: این نام زندگی یک سیاستمدار است و معنای ظاهری زندگی یک سیاستمدار این است که تعادل روحی در خارج از این دنیا وجود ندارد. شما یک هواپیمای بدون سرنشین دارید که در شرف رسیدن است و نجات می‌یابید و لحظه‌ای منتظر می‌مانید تا ثابت بماند.

با سلام، پاسخ را تایید کنید: اسرائیل طعم انتقام را می‌خورد و جرقه‌هایش نابود شده است. به ناچار کار خواهید ناهموار است و مشکل او در طول زمان حل نمی شود.

اینها نتیجه یک کودتای اسلامی هستند که می خواهند اسرائیل غاصب را نابود کنند و نمی توانند به چیزی فکر کنند، اما نباید در گرینلند رشد کنند و رشد کنند. اوایل سال مطالعه کردم و از مرز گذشتم و به کلی ویران شد.

با سلام با اشاره به نام ایران، مقام، بزرگ و خداوند متکی است، بیان کرد: به لطف خدا اطمینان ندارم، این تمامیت کواهیم کرد است.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *