مدیر شبکه نسیم: با مهران مدیری و فرزاد حسنی برای ساخت برنامه توافق کرده‌ایم

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

خبرگزاری ایسنا: مدیر شبکه نسیم ضمن اعلام برنامه های جدید شبکه نسیم بر سیاست صدا و سیما در همکاری با هنرمندان سرشناس تاکید کرد و از توافق با آنها خبر داد و در عین حال توافق تلویزیونی با مهران مدیری را تائید کرد. ساخت سریال درام

نشست خبری جناب آقای محمدرضا خوشرو مدیر شبکه نسیم صبح – دوشنبه 28 شهریور ماه در ساختمان شبکه نسیم برگزار شد.

وی درباره جزئیات برنامه های جدید این شبکه توضیح داد: «هزار و یک» در مرحله آماده سازی حول محور شخصیت جناب خان می چرخد ​​و «رقابتی بی سابقه» با اجرای فرزاد حسنی در مرحله آماده سازی است. -مراحل تولید

خوشرو در این نشست با اعلام خبر شروع برنامه «باجو بخند» از اول مهرماه گفت: برنامه «سرنخ» نیز با اجرای کامران تفتی شکل گرفت. برنامه «مسابقه بی سابقه» شبیه برنامه «مسابقه هفتگی» مرحوم منوچهر نوذری است که با اجرای فرزاد حسنی مرحله پیش تولید را سپری می کند.

مدیر شبکه نسیم از پخش فصل دوم سریال برمودا با بازی کامران نجف زاده خبر داد و گفت: این برنامه در دست تولید است. برنامه نوآ در حوزه خیاطی و مد زنانه نیز از اول مهرماه روی آنتن می رود. فصل جدید «کودک شو» نیز تا پایان پاییز روی آنتن خواهد رفت و با شب یلدا متفاوت خواهد بود.

خوشرو همچنین گفت: مجموعه «هزار و یک» نیز در مرحله آماده سازی است که حول محور شخصیت جناب خان است و معتقدیم با استقبال خوبی مواجه خواهد شد. بخشی از برنامه در مورد اعداد است. مذاکراتی با هنرمندان مطرح کشور انجام شده و تا پایان مهر پخش خواهد شد. همچنین برنامه خوش نمک مسابقه خودخواهانه دختران ناز است که هیچ شهرت و زرق و برقی به آن اضافه نمی کند و پخش می شود.

خوشرو در پاسخ به سوالی مبنی بر کپی برداری از برنامه های جدید نسیم از خندوانه و درهمی گفت: نمی خواهیم کپی کنیم. همین برنامه ها در جای دیگری طراحی شده اند. هیچ گروه عاقلی پول خود را از دست نمی دهد و ما آماده ادامه برنامه های موفق هستیم.

وی در پاسخ به سوال دیگری درباره نظرسنجی مرموز برنامه «از قصه» گفت: نظرسنجی اعلام شده برای «از استوری» نظرسنجی مرکز پژوهشی نیست. او به احتمال زیاد در انتخابات آتی به خوبی شرکت خواهد کرد.

خوشرو درباره برنامه «دورهمی» افزود: برنامه «دورهمی» مشکل آقای مدیری نیست. آقای مدیری برای کارهای نمایشی قرارداد بست. مشکل، مشکل اداری تهیه کننده است و در صورت رفع آن، فصل پنجم پخش می شود.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *