جاده‌های مازندران زیر بار ترافیک سنگین سفرهای تابستانی

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ایرنا: فرمانده پلیس راه مازندران از وضعیت تردد در محورهای منتهی به این استان در جاده چالوس، آزاد راه شمال تهران، محور هراز و محور فیروزکوه خبر داد.

سرهنگ یدالله جهانتاب گفت: ترافیک سنگین وسایل نقلیه در جاده جنوب به شمال جاده چالوس حد فاصل پل زنگول تا سیابیشا گزارش شد.

وی همچنین با بیان اینکه وضعیت تردد در مسیر جنوب به شمال بزرگراه تهران – شمال مرز بین تونل های شماره 17 تا 18 و انتهای بزرگراه متراکم است، گفت: همچنین تردد خودروها در شمال انجام می شود. . جهت جنوبی محور هراز در محدوده جاده شیلاو تی.

فرمانده پلیس راه مازندران با بیان اینکه در حال حاضر محورهای شمالی عاری از هرگونه تداخل هوایی است، خاطرنشان کرد: وضعیت تردد در باند جنوب به شمال جاده فیروزکوه در محدوده دماوند و همچنین در باند شمالی به جنوبی این محور است. در منطقه اسلام آباد همچنین سنگین.

رئیس پلیس راه مازندران از احتمال اعمال محدودیت‌های ترافیکی در روزهای پایانی هفته جاری با هدف تسهیل در تردد خودروها در جاده‌های ارتباطی این استان خبر داد و از رانندگان وسایل نقلیه خواست علاوه بر رعایت رعایت مقررات از سرعت غیرمجاز و سبقت غیرمجاز خودداری کنند. به دستورالعمل ها قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی آن را برای شما و دیگران ایمن می کند.

سرهنگ جهانتاب با اشاره به اینکه رعایت نکردن حق تقدم، صحبت با تلفن همراه، سرعت غیرمجاز، سبقت غیرمجاز، نبستن کمربند ایمنی و رانندگی با شانه خاکی از جمله تخلفاتی است که موجب تصادف می شود، ادامه داد: پلیس با قاطعیت برخورد می کند این گونه تخلفات و در صورت ثبت تخلف منجر به تصادف، خودروی راننده به مدت 72 ساعت به پارکینگ منتقل می شود و در گواهینامه متخلف نمره منفی درج می شود.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره های ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ آماده پاسخگویی شبانه روزی در خصوص وضعیت راه های استان می باشد.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *