بانک ملت پیشرو در فرهنگ سازی و ترویج استفاده از ریال دیجیتال است

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

فرشید فرخی نژاد، مدیرعامل بانک ملت در مراسم رونمایی از پروژه ریال دیجیتال، از ایجاد رویه های موثر در جزیره کیش در راستای توسعه این محصول جدید توسط این بانک خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بانک ملت، فرخ نژاد در این مراسم که با حضور رئیس کل بانک مرکزی و مدیران اداری بانک های کشور برگزار شد، تأیید کرد: بانک ملت در راستای سیاست های بانک ملت است. بانک مرکزی. این بانک در راستای ایجاد و ارتقای فرهنگ استفاده از ریال دیجیتال و توسعه ابزارهای نوین پرداخت.

وی با ابراز خرسندی از انتخاب بانک ملت به عنوان یکی از بانک های مجری طرح ریال دیجیتال، گفت: بانک ملت در اسفندماه سال گذشته برنامه کاری خود را برای اجرای ریال دیجیتال در جزیره کیش به بانک مرکزی ارائه کرد و پس از آن. با تصویب، این طرح از ابتدای خرداد وارد فاز عملیاتی شد.

مدیرعامل بانک ملت با بیان اینکه تا روز سوم خردادماه 815 پایانه فروش قدیمی بازسازی و نرم افزار یک هزار و 482 پایانه فروش در جزیره کیش به روز شد و ارز به عنوان بستری برای ارائه کیف پول ریالی دیجیتال منتشر شد، گفت: سرویس در دو نسخه اندروید و IOS در بازارهای نرم افزاری، در آنچه که «سیستم» تلقی می شود، Pay Me نیز بستری برای ارائه خدمات تجاری کیف پول ریالی دیجیتال به گیرندگان است.

وی همچنین از تمدید و نوسازی برنامه حدود 2300 ایستگاه فروش در جزیره کیش خبر داد و اظهار داشت: برای طرح ریال دیجیتال صفحات ویژه ای برای ارائه طرح و در دسترس قرار دادن مشتریان در سایت بانک ملت و 30 طراحی شده است. افراد آموزش دیده و کارکنان پشتیبانی به جزیره کیش اعزام شدند تا کیف پول معاملاتی برای پذیرندگان ایجاد کنند.

مدیرعامل بانک ملت همچنین بیان کرد: در بخش تبلیغات اقدامات گسترده ای برای رشد استفاده از این سرویس جدید از جمله استقرار مروج در فرودگاه بین المللی کیش و مراکز تجاری جزیره، ارسال پیامک به گردشگران و معرفی طرح انجام شده است. به محض رسیدن به جزیره

بر اساس این گزارش، طی روزهای گذشته یک هزار و 185 کیف پول جدید و یک هزار و 420 کیف پول تجاری در جزیره کیش برای مشمولان بانک ملت فعال شد و یک هزار و 103 تراکنش خرید با ریال دیجیتال انجام شد.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *