10 عدد از بهترین نرم افزارهای طراحی دکوراسیون داخلی که باید بشناسید!

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

در گذشته طراحی داخلی وقت گیر و پرهزینه تلقی می شد. زیرا تمامی مراحل مربوط به آن با استفاده از ابزار سنتی انجام می شد. با ظهور عصر دیجیتال، این نیز تغییرات زیادی کرده است. – با انتخاب یکی برنامه های طراحی داخلیهرکسی می تواند فضای خانه، محیط کار، مغازه و … خود را به دلخواه شخصی سازی کند.

با انتخاب دکور مناسب به راحتی می توانید تعداد مشتریان خود را تا حد امکان دو برابر کنید. برخلاف تصور خیلی ها، این کار همیشه مستلزم پرداخت هزینه زیادی نیست و حتی با هزینه کم می توانید یک دکور زیبا اجرا کنید.

بهترین برنامه های طراحی داخلی

نرم افزار مورد استفاده در این زمینه معمولاً از نظر معماری کلی یکسان است; اما قابلیت های هر یک از آنها ممکن است متفاوت باشد. به عنوان مثال، برخی فقط به شما یک طرح دو بعدی می دهند، در حالی که برخی دیگر به شما اجازه می دهند روی طرح های سه بعدی نیز کار کنید. در این قسمت به ارائه ده برنامه فوق العاده می پردازیم که زمینه طراحی داخلی را به کلی تغییر داده است.

آرشیکد

ArchiCAD اولین گزینه ای است که می توانیم به آن اشاره کنیم. این نرم افزار بصورت حرفه ای ساخته شده است. اما حتی کاربران مبتدی نیز می توانند از آن استفاده کنند. یکی از مهم ترین ویژگی های Archicode این است که می توانید همزمان چند نفر دیگر را در برنامه بپیوندید تا به صورت گروهی روی طرح نهایی خود کار کنید. این محصول قابلیت اصلاح خودکار خطوط کشیده شده را دارد که برای این دسته از طرح ها کاملا ضروری به نظر می رسد. در Archicode ابزارهای مختلف زیادی قرار داده شده است تا بتوانید عناصر تزئینی مختلف را طبق نظر خود جابجا کنید یا به طور کامل حذف کنید.

آرشیکد

مهندسی اتوکد

شاید نام برنامه های طراحی داخلی من بارها در مورد هندسه اتوکد شنیده ام. این برنامه یکی از محبوب ترین ها در جهان است و دارای مخزن وسیعی از عناصر مختلف (بیش از 8500 طرح از پیش ساخته) است. با کمک معماری اتوکد به راحتی می توانید فضایی کاملا جذاب و مدرن را بدون نیاز به طراحی تک تک قسمت های دکور ایجاد کنید. این نرم افزار به طور کامل از حالت های دو بعدی و سه بعدی پشتیبانی می کند.

اتودسک تری دی مکس

Autodesk 3D Max نرم افزار محبوب Autodesk است که به طور ویژه برای مواردی مانند رندر و مدل سازی سه بعدی استفاده می شود. حتی می توانید با استفاده از آن انیمیشن بسازید. ترکیب این موارد با هم نیازهای طراحی داخلی شما را به طور کامل برطرف می کند به طوری که با اتودسک تری دی مکس دیگر نیازی به نرم افزار اضافی ندارید. سادگی کنترل و قرار دادن عناصر مختلف در این برنامه از مهمترین نکات مثبت آن است.

سدریو

Cedreo به طور خاص برای طراحی داخلی طراحی شده است و امروزه به عنوان یک انتخاب عالی در این زمینه شناخته می شود. در Sedreo ابزارهای مختلفی در اختیار شما قرار می گیرد تا بتوانید فضای مورد نظر خود را با نهایت دقت طراحی کنید. شایان ذکر است که این برنامه پلان های از پیش طراحی شده زیادی را به شما پیشنهاد می کند تا بتوانید بر اساس آنها مدل دکوراسیون جدیدی ایجاد کنید. این برنامه های طراحی داخلی این توسط برخی از بزرگترین تیم های معماری در سراسر جهان استفاده می شود و بنابراین یک انتخاب بسیار مهم است.

معمار ارشد داخلی

Chief Architect Interiors علیرغم نام بلندش، رابط کاربری ساده ای دارد تا همه کاربران بتوانند از آن استفاده کنند. در این برنامه توجه به جزئیات به گونه ای رعایت شده است که با ایجاد کوچکترین تغییرات در برخی از عناصر طراحی داخلی، سایر قسمت ها نیز واکنش مناسبی از خود نشان می دهند. Chief Architect Interiors بیشتر برای طراحی فضای داخلی پذیرایی و اتاق خواب استفاده می شود. اما می توانید از آن برای طراحی آشپزخانه نیز استفاده کنید. سرعت نمایش بالا یکی از مهمترین مزیت های این برنامه است.

رنده کف

FloorPlanner برای افرادی که با اصول و قواعد طراحی داخلی آشنایی ندارند و تازه وارد این عرصه می شوند گزینه بسیار مناسبی است. تنها با چند عملیات کشیدن و رها کردن، می توانید هر چیزی را که می خواهید در این برنامه طراحی کنید، از در گرفته تا پنجره و مبلمان. به گفته تیم پشتیبانی Floor Planner، این نرم افزار در مدل پولی خود بیش از صد و پنجاه هزار المان سه بعدی را در اختیار شما قرار می دهد تا حتی نیازی به سر کار نداشته باشید و خودتان چیزی طراحی کنید.

در توضیحات این سایت ذکر شده است که Floor Planner در سال 2007 شروع به کار کرده و بیش از 30 میلیون کاربر دارد.

فضای شما مهم است. برنامه ریزی و طراحی می تواند دشوار باشد، به همین دلیل است که Floorplanner وجود دارد. ما بر این باوریم که برنامه ریزی فضای شما نباید سخت، پرهزینه یا منحصر به افراد حرفه ای باشد. باید برای همه آسان، در دسترس، سرگرم کننده و رایگان باشد. از سال 2007، ما در حال ساختن یک پلتفرم برای ارائه همین بوده ایم.

به بیش از 30 میلیون کاربر در سراسر جهان بپیوندید و کشف کنید که چگونه استفاده از پلان های طبقه و تصاویر سه بعدی می تواند به شما کمک کند تا در تمام تصمیمات طراحی خود اطمینان بیشتری کسب کنید و از فضای خود نهایت استفاده را ببرید.

خانه خداحافظ ممکن است

Homebyme برای کاربرانی که سیستم نصب قوی دارند مناسب است برنامه های طراحی داخلی Home Buy Me به طور کامل در فضای ابری و آنلاین اجرا می شود. این بدان معناست که حتی با استفاده از تبلت یا تلفن همراه می توانید به آن دسترسی داشته باشید. در Home Buy Me تمامی عناصر محیط به صورت Full HD رندر شده و خروجی نهایی را با کیفیت بسیار بالایی می سازد. با استفاده از این نرم افزار می توانید حداکثر خلاقیت را در زمینه طراحی داخلی از خود نشان دهید.

سه روز در خانه زندگی کنید

LiveHome 3D نیز یکی از برنامه های مناسب برای طراحی داخلی است که توانسته در مدت زمان کوتاهی به محبوبیت زیادی دست یابد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک طرح ابتدایی و ساده از محل مورد نظر خود بکشید و Live Home 3D به طور خودکار طرحی خاص را به شما پیشنهاد می دهد. پس از آن می توانید طرح مربوطه را به دلخواه با توجه به نیاز و بودجه خود اصلاح کنید. Live Home 3D شامل بسیاری از مدل های سه بعدی است که به راحتی قابل دسترسی هستند.

اگر قصد استفاده از انواع ورق های پلکسی گلاس مانند رنگی، شفاف و آینه ای را دارید، این چنین است. برنامه های طراحی داخلی این به شما کمک می کند تصمیم بگیرید که چگونه آن را در دکوراسیون مورد نظر خود قرار دهید. برای خرید این ورق ها می توانید از شرکت پامنار کمک بگیرید.

نمودار پنج بعدی

Planner5D یک انتخاب بسیار خوب برای طراحی داخلی اداری است. اگر شما هم چنین هدفی دارید پس می توانید با استفاده از این نرم افزار و تمامی ابزارهای موجود در آن به برنامه دلخواه خود برسید. در آپدیت های مداوم FiveD Planner همیشه ویژگی های جدیدی به آن اضافه می شود و از جمله ویژگی های اضافه شده می توان به قابلیت کشیدن و رها کردن یا تبدیل سریع پلان دو بعدی به سه بعدی اشاره کرد.

رم در دو

Roomtodo نیز یکی است برنامه های طراحی داخلی این مبتنی بر ابر است، که می توانید فقط با استفاده از یک مرورگر به آن دسترسی داشته باشید. اتاق دوتایی نه تنها برای طراحی داخلی خانه، بلکه برای دفتر کار، رختکن و حتی مغازه ها مناسب است و یک پیشنهاد عالی است.

برنامه طراحی دکوراسیون اتاق

حرف آخر

طراحی داخلی یکی از مهم ترین عواملی است که به طور مستقیم بر جذابیت فضای داخلی برای محیط های مختلف تاثیر می گذارد. خوشبختانه امروزه نرم افزارهای پیشرفته می توانند در این زمینه کمک کنند. این عناصر باعث کاهش هزینه و همچنین زمان مورد نیاز برای طراحی پلان یا نقشه نهایی می شود.

پس از یافتن برنامه های طراحی داخلی برای خودتان، باید به فکر تهیه مواد مناسب باشید. اگر در این زمینه به موادی مانند پلکسی گلاس نیاز دارید، می توانید این محصول را به آسانی از گروه پیشرو صنعت بامنار که پیشرو در این زمینه است تهیه کنید.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *