جایگزینی مناسب برای کسب سود به جای ثبت‌نام خودرو

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

در سال 1403 درگیر ثبت نام خودرو بودید؟

انجام قرعه‌کشی‌های متعدد خودرو در سال‌های گذشته اگرچه فرصت مناسبی برای سرمایه‌گذاری به نظر می‌رسد، اما هزینه‌هایی را نیز به متقاضی تحمیل می‌کند. این عوامل شامل هزینه فرصت سرمایه گذاری های جایگزین، انتظار طولانی برای ورود به قرعه کشی، شانس بسیار کم برنده شدن، چالش های پروکسی حساب بانکی و پول غیرفعال است که به نفع شما نیست. علاوه بر این در صورت برنده شدن فرد، برای مدت طولانی فرصت فروش خودرو و دریافت بازدهی از این بازار به فرد داده نمی شود که برای فردی که قصد سرمایه گذاری دارد مناسب نیست.

عواقب آزادسازی سپرده های وکیل

پس از اعلام نتایج و آزادسازی وجوه بلوکه شده، موجی از سردرگمی در بازارهای مالی به راه افتاده است. حجم زیاد وجوه نقد موجب نوسانات شدید بازار ارز، تشکیل حباب قیمتی در بورس، رشد قیمت در بازار طلا، ارز و مسکن، رقابت مخرب بانک ها و ریسک های اعتباری برای فرد می شود. عواقب این ویرایش

با آزاد شدن ناگهانی حق الوکاله، همه کسانی که سرمایه خود را برای خرید خودرو پس انداز کرده بودند اما فرصت شرکت در قرعه کشی را نداشتند، اکنون با نقدینگی هنگفتی مواجه شده اند. این شرایط باعث می شود سرمایه گذاران تصمیمات عجولانه و ناآگاهانه بگیرند و در نهایت فرصت های مناسب سرمایه گذاری و سود را از دست بدهند.

ارسال مقادیر زیادی پول نقد به بازار نیز باعث افزایش تقاضا برای کالاها و خدمات می شود. بدون افزایش تولید و توزیع به همان میزان. این شرایط در کوتاه مدت منجر به رشد سریع قیمت و تورم می شود.

اما بهترین راه حل برای کسی که می خواهد ارزش پول خود را حفظ کند یا سود کند چیست؟

سرمایه گذاری یکی از پایه های اصلی و مهم برای دستیابی به موفقیت مالی است که در کنار مدیریت درآمد و هزینه، به عنوان سومین عامل در گسترش توان مالی شناخته می شود. در دنیای سرمایه گذاری امروزی، سرمایه گذاری به دسته های مختلفی مانند سرمایه گذاری در سپرده های بانکی، سرمایه گذاری در بورس، سرمایه گذاری در طلا، سرمایه گذاری در املاک و سرمایه گذاری در خودرو محدود می شود. در حالی که بازگشت سرمایه شما در ثبت نام خودرو می تواند یک سرمایه گذاری سودآور باشد، اما فقط برای تعداد کمی از افراد خوش شانس اتفاق می افتد. در این مقاله می‌خواهیم علاوه بر امکان سرمایه‌گذاری با مبالغ کم، به شما فرصتی را برای دستیابی به سودهای پایدار و بدون ریسک ارائه دهیم.

کوتاه ترین مسیر سود در اولین و بزرگترین مرکز سرمایه گذاری آنلاین

یکی از بهترین راه های سرمایه گذاری در ایران با پول کم، سرمایه گذاری در صندوق های سرمایه گذاری است.
این صندوق ها علیرغم حضور پرسنل و کارشناسان با تجربه در زمینه سرمایه گذاری در بازارهای سهام، اوراق قرضه و طلا تلاش می کنند تا بازدهی بیشتری نسبت به سایر بازارها کسب کنند و طبق آمارهای موجود، صندوق های سرمایه گذاری بازدهی بیشتری نسبت به سپرده های بانکی دارند. گاهی بیشتر از بازگشت شاخص بورس به دست آورده است.

نکات مهم سرمایه گذاری با پول کم در این صندوق ها عبارتند از: بازدهی بسیار بهتر از بانک، کسب سود روزانه، برداشت پول در هر زمان و نقدینگی بالا، ریسک بسیار پایین و امنیت سرمایه شما. بازده صندوق های سرمایه گذاری عددی معمولا بین 25 تا 32 درصد در سال متغیر است.

اگر بخواهیم iBshop را به زبانی ساده و قابل فهم تعریف کنیم، باید گفت که یک سیستم سرمایه گذاری آنلاین است و نمونه های مشابهی در سراسر جهان دارد. البته با این تفاوت که کاربران آی‌بی‌شاپ که اولین و بزرگترین مرکز سرمایه‌گذاری آنلاین کشور است، می‌توانند بدون نیاز به حضور در بورس یا مراجعه به امور مالی، به صورت آنلاین و حتی در روزهای تعطیل در انواع صندوق‌ها سرمایه‌گذاری کنند. شرکت های کارگزاری

صندوق های سرمایه گذاری مشترک IBshop چیست؟

انواع مختلفی از صندوق های سرمایه گذاری مشترک iBshop وجود دارد که می توانید با توجه به میزان تحمل ریسک خود و قوانین هر صندوق، به صورت آنلاین در آنها سرمایه گذاری کنید و در سود آنها شریک شوید. این صندوق ها از انواع صندوق های با درآمد ثابت و صندوق طلا هستند که تحت مدیریت یکی از بزرگترین و موفق ترین موسسات مالی کشور، صندوق سرمایه تمدن که مدیریت دارایی های بیش از 80 شرکت را بر عهده دارد، فعالیت می کنند.

سود بگیرید و در قرعه کشی ماشین برنده شوید

یک فرصت منحصر به فرد برای همه کاربران اعم از کاربران فعلی و جدید IBShop فراهم شده است. تمامی کاربران می توانند با انجام مراحل مختلف امتیاز جمع آوری کنند و شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی متشکل از سه خودرو 207 و 100 جعبه طلایی هر کدام به ارزش 20 میلیون تومان افزایش دهند. برای شروع سرمایه گذاری اینجا را کلیک کنید.

نحوه کسب امتیاز در جشنواره IBshop

1. یک کاربر جدید ثبت کنید

هر فردی که به تازگی در سایت آی بی شاپ ثبت نام کند و مراحل ثبت نام را به پایان برساند یک امتیاز دریافت می کند. این امتیاز فقط برای کاربران جدیدی که بین 26 شهریور تا 31 شهریور ثبت نام کنند، محاسبه می شود.

2. مشکل کاربر خالص

به ازای هر 10 میلیون تومان خالص صادر شده توسط کاربران جدید در دوره کمپین، یک امتیاز به حساب کاربر اضافه می شود. این صدور را می توان به صندوق هایی مانند صندوق گنج طلایی، صندوق ذخیره توسعه صادرات ایده آل، صندوق امانی تداوم تمدن و صندوق طلای درخشان تمندان تبدیل کرد.

مهلت شرکت در جشنواره و شرایط نهایی

کاربران توجه داشته باشند که آخرین مهلت شرکت در جشنواره و کسب امتیاز 31 شهریور می باشد. همچنین کلیه سرمایه گذاران برای شرکت در قرعه کشی نهایی باید مبالغ سرمایه گذاری شده را تا سقف 30 مهریه در حساب خود نگه دارند.

خلاصه

در طرح های قرعه کشی خودروهای سال 1403 عده ای شانس موفقیت داشتند و برخی دیگر نتوانستند به آرزوی خود برسند. پس از آزادسازی وجوه بلوکه شده در حساب نماینده، ممکن است بسیاری از افراد در مورد اینکه با این پول چه کار کنند دچار سردرگمی شوند. اگر شما یکی از این افراد هستید، هوشمندانه عمل کنید و با استفاده از سیستم IBshop سرمایه گذاری کنید که سود واضحی را به همراه داشته باشد.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *