حضور همراه اول در نمایشگاه کیتکس 2024 با محوریت فناوری‌های دیجیتال

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

Mabar Al با تمرکز بر مرکز تحقیق و توسعه خود به کیتکس 2024 رفت تا آخرین دستاوردها در زمینه ارتباطات و فناوری های دیجیتال را به نمایش بگذارد.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، اولین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور، مرکز تحقیق و توسعه این شرکت به عنوان یکی از بازوهای علمی پژوهشی این شرکت و با هدف ارائه آخرین دستاوردهای علمی جهان در حال برگزاری است. به دومین نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات و دانش مبتنی بر اقتصاد در کیش (کیتکس 2024) راه یافت.

مرکز تحقیق و توسعه موبایل اول با توجه به اهمیت مقوله «اقتصاد دیجیتال» و تغییر حرکت اپراتورهای تلفن همراه از Telco به TECCO، علاقمند به ارائه راهکارهای نرم افزاری برای حل مشکلات مختلف است و تاکنون همکاری هایی مانند فراهم کردن بستر و ایجاد زیرساخت قابل اعتماد برای بخش های مختلف صنعت.

همچنین با توجه به اینکه این مرکز به عنوان یکی از مراکز اصلی کاوش و توسعه فناوری‌ها و نوآوری‌های جدید در بخش ارتباطات سیار شناخته می‌شود، تمرکز اولیه آن بر کاوش و توسعه محصولات دیجیتال و ارائه ابتکارات در زمینه هوش مصنوعی (AI) است. . واقعیت گسترده است (XR).

این مرکز مانند تمامی شرکت های پیشرو در حوزه فناوری با استفاده از راهکارهای هوش مصنوعی به دنبال بهبود و ارتقای تجربه مشتریان در صنایع مختلف است. یکی از این راه حل ها، ارائه “چت ربات های هوشمند” است که به طور خودکار به سوالات پاسخ می دهد و تعاملات را سریع تر و کارآمدتر می کند.

«تحلیل احساسات» و «دستیار مجازی هوشمند» نیز راه‌حل‌هایی هستند که به شرکت‌ها کمک می‌کنند تا با بررسی احساسات مشتریان در مکالمه، روابط با مشتری را بهبود بخشند و در عمل نقش مهمی در ارائه خدمات شخصی‌سازی شده و پاسخگویی دقیق‌تر به نیازهای کاربران دارند.

توسعه محلی فناوری 3D Interactive HoloBox که توانسته است با ارائه تصاویر سه بعدی واقعی به کاربران، ارتباطات ویدئویی و تجربه بصری را متحول کند، بخش دیگری از تمرکز مرکز تحقیق و توسعه همراه اول بود.

یکی از ویژگی های قابل توجه این فناوری، شخصی سازی آواتارها با شخصیت های مختلف است که به کاربران این امکان را می دهد تا خود را به شیوه ای منحصر به فرد نشان دهند. از سوی دیگر، این سیستم با کمک دستیارهای مجازی هوشمند، تعاملات با کاربر را بهبود می بخشد و خدمات شخصی سازی شده ای ارائه می دهد که تجربه کاربری را به سطح بالاتری می برد.

مأموریت مهم این مرکز تحقیق و تفحص در علوم و فنون روز است تا بتواند با تولید دانش مسائل مطرح شده از سوی صنعت و جامعه را حل کند. لذا از کلیه فارغ التحصیلان و دانشجویان علاقه مند به پژوهش و تولیدات علمی دعوت به عمل آورد تا از این نمایشگاه دیدن کرده و با توانمندی های این مرکز آشنا شوند.

این نمایشگاه از – دوشنبه 28 شهریور 1403 هجری شمسی تعطیل است و به مدت چهار روز از ساعت 17 تا 22 میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *