سرمربی تیم امارات: می‌خواهیم برابر ایران تاریخ جدیدی بنویسیم

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

تمرین سوم: مدیر فنی تیم ملی فوتبال امارات تایید کرد که روحیه بالای بازیکنان پس از پیروزی مقابل قطر باعث شد تا تمرینات خوب پیش برود.

پائولو بنتو، سرمربی پرتغالی تیم ملی امارات تایید کرد که تیمش آماده دیدار با تیم ملی ایران است که فردا (سه شنبه) در چارچوب هفته دوم سومین دوره مقدماتی رقابت های مقدماتی جام جهانی 2026 برگزار می شود. جام جهانی خوب پیش رفت.

وی در نشست خبری پیش از بازی گفت: تدارکات فوق العاده بود و روحیه بالای بازیکنان پس از شکست 3-1 قطر در بازی رفت مرحله مقدماتی به ما کمک کرد.

پینتو ادامه داد: اگر با روحیه جنگندگی و میل به پیروزی بازی کنیم و از دریافت هیچ گلی متاثر یا ناامید نشویم و تمرکز خود را روی کنترل نقاط مختلف زمین حفظ کنیم، می توانیم مانند دیدار با قطر، تاریخ جدیدی بسازیم. ” قهرمانان آسیا در رویارویی با ایران چه کسانی بودند؟

وی افزود: ما با تیمی قدرتمند و سرسخت روبرو هستیم و باید با اعتماد به نفس و تمرکز به مصاف آن برویم و بازیکنان موظف هستند بازی قدرتمندی را مقابل تیم ایران انجام دهند تا با اطمینان به راه خود ادامه دهند. برنده شدن.” اگر در زمین به انضباط تاکتیکی دست یابیم، کسب نتیجه مثبت مقابل ایران دشوار خواهد بود.

پینتو در پایان خاطرنشان کرد: آنچه مقابل قطر به دست آوردیم نتیجه عملکرد فوق العاده، روحیه جنگندگی و اعتماد به نفس بالای بازیکنان بود و این چیزی است که باید مقابل ایران افزایش دهیم و مطمئن شویم که توسط بازیکنان و توانایی آنها اجرا می شود. چنین کن.” من نشان دادم که به ارائه عملکرد فوق العاده در این مسابقه ایمان دارم.»

پینتو درباره عملکرد سه بازیکن اماراتی شاغل در اروپا گفت: این بازیکنان کمی قبل از بازی ما مقابل قطر به تیم ملحق شدند.

وی افزود: فکر می کنم هانت مک کنزی آمادگی بیشتری برای حضور در دیدار برابر قطر داشت و در مدت حضورش در زمین عملکرد بسیار خوبی داشت و گل سوم را به ثمر رساند و دید خوبی از مسابقه دارد و همچنین در پاس دادن به بازی خوب عمل می کند. توپ.” توپ سریع است.”

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *