علیرضا عبداللهی نژاد مدیرکل روابط عمومی وزارت ارتباطات شد

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ستار هاشمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با صدور حکمی علی رضا عبدالله نژاد را به سمت رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی این وزارتخانه منصوب کرد.

سیدستار هاشمی در این حکم خطاب به عبدالله نژاد گفت:

امید است با اتکال به خداوند متعال و رعایت موازین اخلاق اسلامی و حرفه ای در پیشبرد برنامه ها و وظایف مرکز، تعامل و ارتباط مستمر و مؤثر با ذی نفعان و کارکنان مجموعه صورت پذیرد. خبرنگاران، اصحاب رسانه، نخبگان و پیشتازان عرصه ارتباطات و فناوری اطلاعات و کارشناسان دانشگاهی و ارائه و تشریح دقیق، صحیح، به موقع و شفاف فعالیت ها و دستاوردهای وزارتخانه، ریاست جمهوری، نهادها، سازمان ها و سازمان ها شرکت های تابعه وظایف و وظایف خود را به درستی انجام دهند.

وزیر ارتباطات در پیامی جداگانه از زحمات و خدمات آقای محمد احسان خرامید در مدت فعالیت به عنوان مسئول روابط عمومی در این وزارتخانه تقدیر کرد.

عبدالله نژاد از اعضای هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی با مرتبه دانشیاری است و پیش از این به عنوان مشاور وزیر و مدیرکل روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دولت دوازدهم فعالیت می کرد.

وی نویسنده کتاب ها، آثار، آثار علمی و پژوهشی بسیاری در حوزه ارتباطات، روابط عمومی و روزنامه نگاری است و سال ها به عنوان روزنامه نگار در خبرگزاری ایرنا، روزنامه الخط و ایران دیلی فعالیت می کند.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *