اصلاحیه قیمت محصولات کرمان موتور منتشر شد [شهریور ۱۴۰۳]

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

طی روزهای گذشته لیست قیمت محصولات شرکت کرمان موتور منتشر شد. در این لیست قیمت انواع محصولات سدان، کراس اوور و پیکاپ اعلام شد. شرکت کرمان موتور چندی پیش با ارسال لیست قیمت اصلاح شده به نمایندگی های خود قیمت گذاری محصولات خود را اعلام کرد.

در بررسی قیمت محصولات شرکت کرمان موتور قیمت 4 محصول اعلام شد. این محصولات عبارتند از JAC J4، KMC J7، KMC X5 و KMC A5. این جدول شامل قیمت نهایی خودروها می باشد. بنابراین مواردی مانند بیمه شخص ثالث، هزینه شماره گذاری، اسقاط خودروهای مستعمل و مالیات اضافه می شوند. البته به یاد داشته باشید که در فروش اقساطی کرمان موتور قیمت بیمه بدنه خودرو نیز به پیش پرداخت خودروها اضافه می شود.

بررسی قیمت محصولات شرکت کرمان موتور شهریور ماه 1403:

بررسی قیمت محصولات کرمان موتور منتشر شد [شهریور ۱۴۰۳]

با توجه به آنچه در جدول بالا می بینیم، ارزان ترین محصول شرکت کرمان موتور، سدان اقتصادی JAC J4 است که با قیمت 885 میلیون تومان به فروش می رسد. قیمت این خودرو پیش از این حدود 780 میلیون تومان بود. قیمت این خودرو در بازار آزاد 783 میلیون تومان است یعنی شاهد اختلاف قیمت 100 میلیون تومانی هستیم.

افزایش قیمت محصولات کرمان موتور و مدیران خودرو پس از افزایش تعرفه واردات قطعات جداگانه خودروهای مونتاژی رخ می دهد. وزارت امنیت در دولت سیزدهم تصمیم به افزایش تعرفه گمرکی واردات قطعات جداگانه خودروهای مونتاژی در سال 1403 هجری شمسی گرفت. این تعرفه بر اساس میزان داخلی سازی خودروها تعیین می شود.

اکثر خودروهای چینی مونتاژ شده در ایران دارای ضریب بومی سازی بین 50 تا 20 درصد هستند و حجم موتور آنها کمتر از 1.5 لیتر است. تعرفه گمرکی واردات این لوازم یدکی خودرو که در گذشته حدود 20 درصد بود، در سال جدید به حدود 32 درصد افزایش یافت. البته این افزایش برای خودروهای با حجم موتور بیش از 1.5 لیتر سنگین تر خواهد بود.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *