شروع به کار اولین مرکز خدمات تخصصی خودروهای برقی کرمان موتور +تصاویر

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

شرکت کرمان موتور به عنوان یک شرکت پیشرو در تولید، واردات و خدمات پس از فروش خودروهای برقی، با درک نگرانی خریداران خودروهای برقی، مرکز خدمات پس از فروش و دفتری را که به ارسال این محصولات اختصاص دارد راه اندازی کرده است.

به گزارش عصر ایران به نقل از روابط عمومی شرکت کرمان موتور، این مرکز اولین مرکز خدمات و تعمیرگاه خودروهای برقی در کشور است که توسط شرکت کرمان موتور به منظور ایجاد تجمل گرایی و تمرکز خدمات و خدمات برقی راه اندازی شده است. ماشین ها صاحبان خودروهای برقی در کرمان موتور را روشن کردند. دارندگان خودروهای برقی کرمان موتور می توانند همه روزه بدون نیاز به وقت قبلی و یا در نوبت به این مرکز مراجعه کنند.

شرکت کرمان موتور با هدف توسعه زیرساخت های خودروهای برقی این مرکز را به جدیدترین دستگاه ها و ابزارهای ویژه نگهداری و تعمیر خودروهای برقی مجهز کرده است. این مرکز همچنین با تولید کننده و واحدهای فنی و مهندسی ارتباط مستقیم دارد تا در صورت نیاز در سریع ترین زمان ممکن پاسخگوی مشتریان محترم باشد.

اولین مرکز تخصصی خدمات خودروهای برقی کرمان موتور + عکس
اولین مرکز تخصصی خدمات خودروهای برقی کرمان موتور + عکس

این مرکز تخصصی تنها برای ارائه خدمات پس از فروش نیست، زیرا دفتر تحویل خودروی برقی کرمان موتور نیز به این مرکز منتقل شده است. بنابراین قبل از تحویل خودروی برقی به خریدار، تست های فنی اولیه در این مرکز انجام می شود و مشتریان با خیال راحت و با اطمینان کامل خودرو خود را تحویل می گیرند.

آموزش های لازم برای استفاده از خودروهای برقی کرمان موتور نیز به خریداران ارائه می شود. شرکت کرمان موتور از طریق این مرکز آخرین اطلاعات مهم در مورد نحوه استفاده صحیح از خودروهای برقی شرکت کرمان موتور را از طریق آموزش حضوری و آنلاین ارائه خواهد کرد.

اولین مرکز تخصصی خدمات خودروهای برقی کرمان موتور + عکس

این مرکز در زمینی به مساحت 7400 متر مربع شروع به کار کرد و ظرفیت دریافت 30 دستگاه در فاز اول در زمینه خدمات پس از فروش و تحویل 100 دستگاه به صورت روزانه را دارد 16 جاده اختصاصی تهران – کرج واقع در خیابان 56.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *