خشمگین از وینیسیوس: کاش نیمار زودتر برگردد

تبلیغات بنری


دریافت اخبار تحلیلی انتخابات (hornaz.ir):

مثلث ریاست جمهوری بین سلسایو کارساز نبود و امداد – پاراغوه 1-0 مقابل بارزیل پیروز که اولین بازی در سال 2008 بود. وینیسیوس حق دارد برای انتقاد یا انتقادات دیگر با برزیل ارتباط برقرار کند.

وینیسیوس جونیور، رودریگو و آندریک دوآی در جای ضعیفی برزیل را ترک کردند و روژای خوبش در اواسط مسابقه با نتیجه یک بر صفر به نام رابرت گوست اوه آلوارو، چه بلایی سرت می آید؟ همه چیز به کمک دیگو گومز بالاست، وقتی به میامی می آید، در اولین بار به دستشویی می فرستد و این نتیجه بیانیه است.

2079736

وقتی نیمار در حال حاضر فوتبال بازی می کند، شخصی وجود دارد که می تواند آن را ضبط کند یا وارد یک تیم چند آشیانه شود و آن را برای او ارسال کند تا اطلاعاتی که نیمار ارائه می دهد. Winicius Brazil توسط Winicius Real Nest اندازه گیری می شود و در برزیل آیا این سوال وجود دارد که مشکل آن چیست؟ اولین قله ای که بر روی دیوار نام بدخشاد و در سطحی جدید یا آن سوی کشور ظاهر می شود چگونه است؟

کجای اکوادور هستید؟ برزیل، جایی که پاسخ داده می شود، ستاره برنامه انتخاباتی جام جیهانی 2026، یک منطقه آمریکای جنوبی سقوط کردها و مرگ وینیسیوس در فیفا در اکتبر امسال است، تا برزیل خوشحال یا خوب نباشد.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *