رقص انفرادی ستاره پرسپولیس در دُله‌نا!

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

از بیشکک در قرقیزستان تا لیوبلیانا در اسلوونی، شب گذشته شبی بود که روح دیگو مارادونای فقید در دو ستاره جوان فوتبال آسیا و اروپا زنده شد و گل هایی به ثمر رساند که هر بیننده ای را غافلگیر کرد.

2079728

در دقیقه 23 بازی مقابل قزاقستان، بنجامین شیشکو ستاره 21 ساله لایپزیگ در حالی که پاس ژان کلار را دریافت می کرد، توانست با شروعی انفجاری و تکنیکی باورنکردنی سه بازیکن قزاقستان را محو کند و اولین گل تیمش را به ثمر برساند. . با یک ضربه چیپ.

این گل فوق العاده ساعتی پس از اجرای آستون اورونوف در ورزشگاه دولینا قرقیزستان به دست آمد. اورونوف که در جریان این دیدار مصدوم شده بود، در دقایق پایانی بازی در حالی که تیمش دو امتیاز مهم را از دست داده بود، خط دفاع حریف را به هم ریخت و گل پیروزی را به ثمر رساند.

در این صحنه او پاس روی خط مرزی را می گیرد و با حرکت دو پا به چپ و سپس هدایت توپ به جناح راست دو بازیکن حریف را محو می کند.

لحظه دریبل زدن بازیکنان زمانی است که آنها به زمین افتادند و ارونوف برای سومین بار بدون دخالت دروازه قرقیزستان را باز کرد و شوالیه تیمش شد.

این گلی که ستاره پرسپولیس به ثمر رساند به این دلیل است که او در دیدار مقابل فولاد هم یک گل به ثمر رساند اما این عملکرد استثنایی فردی چیز دیگری بود و شب گذشته او را به ستاره فوتبال آسیا تبدیل کرد.

2079724

این تک گل و عملکرد شاید بیشتر از مصدومیت جزئی در پایان بازی برای پرسپولیسی ها نگران کننده بود، چرا که حالا برای همه مشخص شده است که اگر پرسپولیس تا چند هفته آینده قراردادش را تمدید نکند، درخشش احتمالی او در لیگ برتر او را به تیم های عربستان و امارات می برد و قطری ها را هل می دهد.

2079722207972320797252079726

اما هواداران پرسپولیس می توانند خوشحال باشند و امیدوار باشند که پس از جدایی مهدی ترابی، چنین ستاره ای را در اختیار داشته باشند که بتواند تغییراتی را رقم بزند. اگر پرسپولیس امسال قهرمان شود، بدون شک آستون کلید قهرمانی آنها خواهد بود.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *