معرفی سریال مد من- Mad Men

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

  • نام سریال: مد من – مردان دیوانه
  • خالق: متیو وینر
  • سال انتشار: 2007 تا 2015
  • تعداد قسمت ها: 92
  • نوع: درام
  • میانگین امتیاز مردان دیوانه در وب سایت IMDb: 8.7

بازیگران: جان هام، الیزابت ماس ​​و وینسنت کارتیزر

شخصیت های اصلی Mad Men در اتاقی در کنار یک میز جمع شده اند

خلاصه سریال

شهر نیویورک و دهه 1960 مردان و زنانی که در Sterling Cooper Advertising کار می کنند، برخی از بهترین نام ها در این صنعت هستند. دان دریپر یک مرد تبلیغاتی بزرگ و یک سوء استفاده درخشان در راس بازی خود است. اما مانند هر فرد موفقی، افراد زیادی هستند که می خواهند شکست آنها را ببینند.

دانلود سریال مردان دیوانه بدون سانسور

در مورد سریال

یکی از دلایل انتخاب My Fashion به عنوان یکی از بهترین سریال های خارجی تکمیل شده این است که این سریال توسط متیو وینر، نویسنده و تهیه کننده اجرایی The Sopranos نوشته شده است. این سریال که به مدت 8 سال پخش شد، به دلیل نویسندگی، بازیگری، کارگردانی، سبک بصری و اعتبار تاریخی آن مورد تحسین گسترده منتقدان قرار گرفت. کاری که در این هفت فصل همه جوایز را برد.

سریال سریالی است که به فیلمنامه بستگی دارد نه کارگردان، فیلمنامه و بازی بازیگران کل سریال را تشکیل می دهد، اما گاهی اوقات کارگردان در فیلمبرداری سریال به میزانسن هم کمک می کند. زندگی پگی اولسون (تنهایی و انزوای او) یا دوربینی که در به تصویر کشیدن تنهایی و درماندگی دان دریپر کار فوق العاده ای انجام می دهد. یا نور و رنگ آمیزی اثر منحصر به فرد است، استفاده از فیلتر نور روشن و رنگ های شاد و بسیار رنگارنگ سعی در به تصویر کشیدن دوران شاد و (به ظاهر) ساده دهه 1960 و آرایش، لباس، مدل مو، ماشین و … دارد. با توجه به دوره سریال با دقت کامل طراحی و استفاده می شوند (و جوایز زیادی را در این زمینه برای سریال به ارمغان آوردند).
سریال دیوانه پر از جزئیات و ویژگی های فوق العاده است و سناریویی عظیم که بیننده را در دهه شصت غرق می کند…

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *