مظفری‌زاده: افزایش سقف بودجه در این مقطع زمانی کار درستی نیست

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

تسنیم: سرپرست مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت: ایرادات درب های الکترونیکی ورزشگاه یادگار امام (ره) برطرف شده و هواداران بدون تهیه بلیت نمی توانند حضور یابند.

سعید مظفری زاده در خصوص روند بلیت فروشی بازی ذوب آهن اصفهان گفت: امسال بیش از هر فصل دیگری به حمایت هواداران نیاز داریم و از هواداران می خواهم قبل از رفتن به ورزشگاه بلیت الکترونیکی تهیه کنند.

وی ادامه داد: فدراسیون فوتبال امسال با وسواس در حال بررسی شرایط میزبانی از تیم ها است و در این راستا چند تیم از میزبانی در ورزشگاه های خانگی منع شده اند. یکی از مشکلات ورزشگاه یادگار امام این است که تعداد افراد حاضر در ورزشگاه با تعداد بلیت فروشی یکسان نیست. ناظر بازی با پرسپولیس نیز این مشکل را به متولیان امر اعلام کرده بود که منجر به جریمه سنگین این باشگاه و اخطار برای برگزاری بدون هوادار شد.

مظفری زاده خاطرنشان کرد: باشگاه تراکتورسازی برای ادامه مسابقات به حمایت هواداران خود نیاز دارد و در این راستا اقداماتی از جمله رفع ایرادات گیت های الکترونیکی، رفع گیت های دستی، نصب فنس، تسهیل در خرید بلیت و … انجام شده است. به گفته مسئولان و با توجه به اقدامات انجام شده حتی یک نفر هم نمی تواند بدون تهیه بلیت وارد ورزشگاه شود.

سرپرست باشگاه تراکتورسازی درباره افزایش سقف بودجه باشگاه های آسیایی گفت: باشگاه تراکتورسازی این پیشنهاد را به فدراسیون فوتبال ارائه کرد. متاسفانه زمانی که تراکتور برای رعایت محدودیت های بودجه کل تیم را تعطیل کرد، این درخواست پذیرفته شد.

وی افزود: امیدوارم قبل از تکمیل لیست تیم ها و قبل از شروع مسابقات محدودیت بودجه افزایش یابد. حالا این اتفاق به نفع سایر تیم ها افتاده است که نتوانسته اند بازیکنان جدید بیاورند. به نظر من این نوع رقابت ناعادلانه است.

وی در خصوص ادامه حواشی علی رضا بیرانوند گفت: آنچه که قابل توجه است این است که در روزهایی که تیم ملی در آستانه بازی های آسیایی بازی های حساس و پرتنشی را پشت سر می گذاشت، برخی از صدا و سیما علیه تیم ملی سروصدا می کردند. بازیکن شماره یک تیم ملی.» این افراد قطعا با تیم ملی و تراکتورسازی دشمنی دارند.

مظفری زاده گفت: اعضای فدراسیون نباید تحت تأثیر این گونه فشارهای رسانه ای قرار گیرند از سوی دیگر باشگاه از کسانی که ادعاهای کذب می کنند شکایت خواهد کرد.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *