مظفری‌زاده: زنوزی خواستار عدالت است

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

در فاصله کمتر از یک هفته تا شروع فصل نقل و انتقالات، تراکتورسازی همچنان با وضعیت مبهم و نامشخصی مواجه است. هنوز مشخص نیست که آیا محمدرضا زینوزی تمایلی برای تیمداری در این باشگاه دارد یا تصمیم جدیدی برای این باشگاه خواهد گرفت.

در همین رابطه خبرنگار ما گفت وگویی با سعید مظفری زاده سرپرست مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی انجام داده است که در ادامه می خوانید:

  • وضعیت باشگاه چطور است و آیا اتفاق جدیدی افتاده است؟
    همانطور که در چند روز گذشته چندین بار گفته ام موضوع باشگاه تراکتورسازی در حال حاضر فقط تحویل و جابجایی است که انجمن تعیین کرده است و من به عنوان مدیر تیم مسئولیت پیگیری این اتفاق را بر عهده دارم. . تمام تمرکز باشگاه روی این موضوع است.
  • در دیدارهای آقای زنوزی با مسئولان استانداری چه گذشت؟
    جلساتی بین مسئولین شهرستان با آقای زنوزی و اعضای هیئت مدیره باشگاه برگزار شد و انتظارات مشخص شد.

    *شنیدیم موضوع درخواست معافیت مالیاتی آقای زنوزی مطرح شده است.
    این به هیچ وجه صحت ندارد و اصلاً جایی برای معافیت مالیاتی یا کمک مالیاتی وجود ندارد. در این سال‌ها که آقای زنوزی تیم را مدیریت می‌کرد، بدون هیچ چشمداشت و کمک مالی، از طریق زیرمجموعه هلدینگ دریک، باشگاه را اداره کرد. در مورد مالیات اصلا بحث معافیت مالیاتی نیست، بلکه تعیین هزینه اسپانسر در این زمینه است که ربطی به معافیت مالیاتی ندارد.

    *یعنی درخواست کمک مالیاتی و مالی را رد می کنید؟
    باشگاه در راستای رسالت اجتماعی و عشق و علاقه به مردم و جوانان شهر تبریز و منطقه آذربایجان از هیچ نهادی درخواست کمک مالی نکرده و از هیچ نهادی، هلدینگ دریک و شخص آقای زنوزی درخواست کمک مالی نمی کند. وارد مقوله تیم داری شده اند و در این سال ها هزینه های شخصی بسیار زیاد شده است. اگر از مسائل مالی صحبت می کنیم، فقط مسائل مالی است که تیم های ورزشی در سراسر جهان از آن رنج می برند. شامل حق پخش تلویزیونی در شبکه های ملی و منطقه ای می شود.

    *در این زمینه چه انتظاری دارید؟

    *این موضوع چه تاثیری روی تیم دارد؟
    مثلا وقتی بازیکنی قصد دارد با یک تیم قرارداد ببندد و تیمش را انتخاب کند وقتی می بیند 30 بازی این تیم از شبکه ملی پخش می شود حاضر است با مبلغ کمتری به این تیم برود زیرا این موضوع عملکرد او را بهتر می کند و از این مبحث از نظر تبلیغاتی اگر بازیکنان تیم های دیگر از این فرصت استفاده نکنند، علاوه بر اینکه بخش خصوصی با محدودیت های مالی برای عقد قرارداد مواجه می شوند، از نظر مالی سود خواهد برد. قراردادها چون این موضوع باعث رقابت ناعادلانه قبل از شکل ورود به چمن سبز و خارج از زمین می شود. البته این حق هر تیم و بازیکنی است اما ما دوست داریم که این هدایا عادلانه و برابر تقسیم شود.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *