قیمت آئودی Q۵ ئی‌ترون از سوی معین‌خودرو اعلام شد [شهریور ۱۴۰۳]

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

معین خودرو قیمت آئودی Q5 ایترون را در شهریور 1403 هجری شمسی به مشتریان اعلام کرد. این شرکت این خودروی برقی آلمانی را با قیمت 39327780000 ریال در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد.

آئودی Q5 Eatron اولین خودروی این برند آلمانی است که در دور جدید واردات خودرو به کشورمان وارد می شود. خودروهای این برند با وجود محبوبیت در سراسر جهان در کشور ما چندان شناخته شده نیستند. طبیعتا مدل های دیگر این برند مانند آئودی A3، آئودی A4 و آئودی Q3 نیز در قالب خودروهای وارداتی برای جانبازان وارد کشورمان خواهند شد.

کپی آئودی Q5 ایترون وارداتی معین خودرو چهلمین تیپ این خودرو است. این نوع با تک موتور الکتریکی با قدرت 204 اسب بخار و گشتاور 310 نیوتن متر کار می کند. این نیرو و گشتاور توسط یک گیربکس تک سرعته به محور عقب منتقل می شود.

باتری آئودی Q5 Etron نوع 40 دارای ظرفیت 84 کیلووات ساعت است. این کراس اوور برقی بر اساس این بسته باتری می تواند تا 560 کیلومتر را طی کند. شتاب 0-100 تیپ 40 به طور رسمی 6.5 ثانیه اعلام شده است.

هنگام پرداخت هزینه آئودی Q5 ترون، از امکانات زیر برخوردار خواهید بود:

6 ایربگ، کنترل پایداری، سیستم استارت در سربالایی، کروز کنترل، سنسورهای پارک جلو و عقب، رادار نقطه کور، کروز کنترل تطبیقی، سیستم حفظ خطوط، نوربالای خودکار، رادار هشدار تغییر خط، سیستم هشدار باز شدن درب عقب، جلوگیری از برخورد از عقب سیستم، کمک ترافیک و ترمز اضطراری جلو.

برخی از امکانات رفاهی کراس اوور الکتریکی آئودی به شرح زیر است:

راه اندازی از راه دور، هد آپ نمایشگر، سیستم صوتی 8 بلندگو با صفحه نمایش لمسی 11.6 اینچی، اندروید اتو و اپل کارپلی، صندلی های جلو برقی با کولر و گرمکن، سقف پانوراما، صندوق برقی، شارژر بی سیم تلفن همراه، کانال هوای اتوماتیک دوگانه تهویه مطبوع ، نور داخلی، دوربین دنده عقب، دوربین 360 درجه و فیلتر هوای کابین.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *