بیوگرافی و زندگینامه ترلان پروانه/ از این بازیگر چه می دانیم؟

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

  • نام: طرلان
  • نام مستعار: پروانا
  • تاریخ تولد: 1377/04/18
  • محل تولد: شیراز
  • حرفه: بازیگر سینما و تلویزیون
  • تحصیلات: گرایش گرافیک

بیوگرافی

ترلان پروانه در 27 تیر 1377 در خانواده ای فرهنگی و هنری در شیراز به دنیا آمد. او در سه سالگی به دعوت چند شرکت تبلیغاتی در تولید تیزر مشغول شد و همزمان در برنامه های آموزشی شبکه جام جم و شبکه یک سیما ایفای نقش کرد.

او فارغ التحصیل رشته گرافیک است و یک برادر بزرگتر به نام عرفان دارد و مادرش پریسا فروغی است که به بازیگری علاقه زیادی داشت.

ترلان پروانه و مادرش

ترلان پروانه و مادرش

گیاهخواری (بخشی از گفتگو با ترلان پروانه)

من در وعده های غذایی خود از سبزیجات زیادی استفاده می کنم و کلم بروکلی همچنین یکی از سبزیجات مورد علاقه من است. مخصوصاً وقتی مامانم این کلم را می پزد و سس مخصوصش را روی آن می ریزد

ترلان، پروانه و آشپزی

من عاشق آشپزی هستم و اگر وقت داشته باشم آشپزی می کنم. اوقات فراغت خود را به تماشای فیلم و کتاب خواندن می گذرانم، بنابراین زمان کمتری برای آشپزی دارم، اما اگر وقت آشپزی داشته باشم، بیشتر آشپزی می کنم. ماکارونی آشپزی می کنم چون در آشپزی مهارت دارم و خیلی دوستش دارم.

ورزش مورد علاقه خانم پروانه

ورزش حرفه ای من بسکتبال است. اگر بتوانم خیلی دوست دارم دوچرخه سواری کنم دوچرخه سواری من از آن بسیار لذت می برم. اسب سواری یکی از ورزش های مورد علاقه من است.

اسب پروانه

ازدواج ترلان پروانه گفت عزت الله

خبر ازدواج ترلان بارونا و سعید عزت الله در جشنواره فیلم فجر و تماشای فیلم ترلان بروانا منتشر شد. ماجرا از کامنت های ترلان پروانه و سعید عزت الله در صفحه اینستاگرام یکدیگر شروع شد که جرقه ای در ذهن مردم ایجاد کرد که با حضور سعید عزت الله در جشنواره فجر قوت گرفت.

سعید عزت الله در رابطه با این خبر مصاحبه کرد و ترلان برونه به پست کوتاهی که مشتمل بر بیت شعر بود اکتفا کرد.

ترلان بروانا و سعید عزت الله

سخنان عجیب سعید عزت الله

سعید عزت الله در پاسخ به رابطه اش با ترلان باروانا گفت: من با او رابطه ای ندارم. ما بیش از یک ماه با هم رابطه داشتیم، اما برای من عالی نبود، اصلاً برایم مهم نبود و نیست.

ترلان پروانه با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرامش نوشت:

هر کس به ما بد گفت، اخم نکنیم، بلکه به مردم خوب بگوییم، زیرا هر دو دروغ می‌گوییم.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *