صدیقی، رئیس حوزه ازگل: در این ۴۵ سال که از انقلاب می‌گذرد، زخم زبان‌های مختلف به بهانه‌های مختلف شنیدم / بعد از این همه حرف‌هایی که درباره بنده زده‌اند، مردم هنوز نزد بنده می‌آیند برای قرائت اذان و اقامه بچه‌های‌شان

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا): مراسم افتتاحیه مدرسه ارشاد سفیران امام صادق (علیه السلام) با حضور جمعی از مردم در مسجد حضرت ولی عصر (عج) تهران برگزار شد. اساتید و دانشجویان مؤسسات علمی و سایر گروه های مردمی.

حجت الاسلام کاظم صدیقی – امام جماعت موقت تهران – در این مراسم با بیان اینکه سوره الحدث موجب امنیت مردم می شود، گفت: سوره الحدث زندگی همه مردم را آباد می کند. به تلاوت روزانه این سوره و سایر سوره های قرآن توجه کنید. انس با قرآن کریم.

امام جمعه موقت تهران افزود: معارف قرآن بر قلب پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله نازل شده است و ائمه اطهار علیهم السلام امانتدار آن حضرت هستند. مکاشفه

وی در ادامه با بیان اینکه امام حسن عسکری (علیه السلام) در شرایط سختی زندگی می کرد، تصریح کرد: ایشان نقش مهمی در تامین شرایط مالی شیعیان به ویژه نیازمندان داشتند. همانطور که – هم ولایت امام زمان (علیه السلام) و مرجع سنت به مردم رسیدگی می کنند. فردی که طلبه می شود، دستیار علما و مرورگر سنت است. تالابجی یعنی امام زمان (عج) شدن. یعنی از سربازان امام زمان (عج) است.

دوستم اضافه کرد: طلبه بودن یعنی پشتیبان خیمه حضرتش باشد. دانش آموز باید خلاق، متدین و مردم مدار باشد. طلبه کسى است که سخنان امام زمان (علیه السلام) را به گوش مردم مى رساند.

امام جمعه موقت تهران گفت: ما روحانیون خیلی زبان شنیده ایم. بنده در این 45 سالی که از انقلاب می گذرد به بهانه های مختلف زخم زبان های مختلف را شنیده ام اما خللی در اراده و ایمانم ایجاد نکرده است زیرا معتقدم استاد دارم. دانش آموز باید صبور باشد. دانش آموز نباید خود را بدون معلم بداند.

وی تصریح کرد: اگر دانشجویان چنین نظری داشته باشند در حمایت از نظام جمهوری اسلامی دریغ نمی کنند. پس از این سخنانی که در مورد من گفتند، هنوز مردم برای خواندن اذان و دعا برای فرزندانشان و پرسیدن سؤالات قانونی به من مراجعه می کنند. من در چنین شرایطی احساس شرمندگی می کنم.

دوستم در ادامه با بیان اینکه دانش آموزان باید اهل عمل باشند تا خداوند به آنها علم عطا کند، گفت: خداوند نور را در تو آفرید تا نسبت به گناه حساس شوی و رغبت به حرام نداشته باشی. امام خمینی (رحمه الله) و مراجع سنتی ما هم همینطور بودند. ما باید آگاه باشیم.

امام جمعه موقت تهران افزود: اگر تقوا داشته باشیم خود خدا با ما صحبت می کند. دانش آموز آمده تا آدم شود. آیت الله شیخ عبدالکریم الحایری رضی الله عنه می فرماید: «ملا شدن سخت است، اما مرد شدن محال است». ملا شدن یعنی وجود پیامبر (ص) را به مردم نشان دهید. دانش آموز آمده تا آدم شود. دانش آموز دارای علم است، یعنی دانش نورانی. نه برای آخوند شدن، بلکه برای تبدیل شدن به مبلغ و سخنگوی اسرائیل و آمریکا. ملا باید ناز جوان منحرف را بکشد. ملا یعنی مهربان ترین.

وی در ادامه با بیان اینکه انقلاب اسلامی امانت امام خمینی رحمه الله است و شهدا را همراه ماست، گفت: همه باید امین باشیم. ما نباید اسرار مردم را فاش کنیم. همه باید اهل تقوا و ایمان باشیم و از خدا بترسیم. برای رسیدن به این شرایط باید بر ذکر یونسیه در سجده مسلط شوید. مدت زیادی سجده می کند. طبیعتاً برای این که چنین سجده ای مؤثر واقع شود، باید دو شرط داشته باشد، اولاً انسان متقی باشد. دوم: ادامه دادن به سجده که از دستورات امام حسن عسکری علیه السلام است.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *