محدودیت‌های ترافیکی شبانه در بزرگراه صیاد شیرازی

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ایرنا: مدیرعامل سازمان نظام مهندسی و عمران استان تهران با اشاره به روند نصب تیرهای بتنی پل میدان سبلان، گفت: مسیر شمال به جنوب بزرگراه صیاد شیرازی در محدوده میدان بسته می شود. از امشب تا 24 مهر هر شب از ساعت 24 الی 05:00. .

مهدی صدقتی – یکشنبه درباره آخرین وضعیت عملیاتی پل میدان سبلان گفت: مراحل نصب تیرهای بتنی عرشه این پل از 26 شهریور آغاز شد و تاکنون 15 تیر از 86 تیر بتنی ساخته شده است. جهت نصب در قسمت غربی پل تعبیه شده است.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر پایان محدودیت های ترافیکی این پروژه اظهار داشت: نصب تیرک ها در طول شب با بستن جاده شمالی به جنوبی بزرگراه شهید صیاد شیرازی در میدان سبیلان و از ساعت 24 انجام می شود. . وی افزود: این محدودیت ترافیکی تا اواسط مهرماه سال جاری ادامه دارد.

صداقتی در توضیح پیشرفت اجرا در سایر قسمت های پروژه نیز خاطرنشان کرد: سرشمع های شرقی پل میدان سبلان اجرا و دیوارهای این قسمت بریده شده است که پیش نیاز نصب شمع ها است. همچنین علائم در سمت شرقی تحت نظر است.

وی با اشاره به آغاز عملیات حفاری و اجرای فونداسیون تونل شمال میدان، تلاش های انجام شده برای تعمیر خط لوله 8 اینچ گاز در قسمت شمالی پروژه و کابل 63 کیلوولت برق رسانی السبلان را بررسی کرد. مربع .

صداقتی با ابراز خرسندی از روند شتابان اجرای این پروژه از پیشرفت 40 درصدی اجرای آن خبر داد.

پروژه احداث پل شرقی – غربی میدان سبلان که در سال 1402 هجری شمسی با هدف تسهیل تردد در این میدان آغاز شد، شامل احداث پل شرقی – غربی در جنوب میدان سبلان و ایجاد ورودی از جنوب می باشد. به سمت شمال از میدان سبلان تا بزرگراه شهید صیاد شیرازی، از شمال به سمت جنوب، میدان سبلان به بزرگراه شهید صیاد شیرازی و تعمیرات مهندسی در میدان سبلان و خیابان های اطراف انجام می شود.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *