معاون سیما: با مدیری مذاکره شده اما توافق نه/ مشکل سریال نیمه تمام چه بود؟

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

مهر: نایب سیما درباره مذاکره با مهران مدری برای ساخت سریال نمایشی اظهار داشت که هنوز داستان قطعی نشده و مدری در حال نگارش فیلمنامه است.

محسن برمهانی قائم مقام سیدواسیما در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره سریال طنز سیداوسیما گفت: سازمان برای حفظ مخاطب خود باید یک جا هزینه کند و قطعا طنز یکی از آن قسمت هایی است که سازمان در آن حضور دارد. اهمیت می دهد. صرف می شود.

وی درباره محدودیت در حوزه طنز گفت: اگر به معنای ممنوعیت شوخی های مبتذل است، بله، سازمان آن را ممنوع کرده است. اما اکنون با گسترش برخی آثار مجازی در شبکه‌های اجتماعی (منظورم پلتفرم‌ها) نیست، مصرف طنز مخاطب نوجوان تغییر کرده است و لزوماً مصرف عمومی کشور نیست. تجربه نشان داده است که کمدی خوب و خلق موقعیت های کمیک خوب می تواند بر همه چیز غلبه کند. محدودیت هایی که گفته می شود تلویزیون دارد همان چیزی است که مخاطب از تلویزیون انتظار دارد و می خواهد در کنار خانواده به تماشای آثار بنشیند.

معاون سیما در خصوص مذاکره با مهران مدیری گفت: با هنرمندان مختلفی مذاکره می کنیم و مدیری نیز از این قاعده مستثنی نیست.

البرمنی در پاسخ به سوالی درباره جزئیات این توافق گفت: وقتی توافقی وجود ندارد چرا باید جزئیات را بگویم؟ آقای مهران مدیری در حال نگارش متن هستند که هنوز تایید نشده چون در حال نگارش است و همانطور که می دانید سیستم تولید متن از سیستم تولید کار جداست.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود نیمی از پخش سریال های طنز «بدیل» و «دربند» را مصادف شدن سریال «بدیل» به کارگردانی علی المسعودی با ایام شهادت آیت الله رئیسی در محرم و صفر دانست. و وصوف در آینده پخش خواهد شد. سریال دربند به کارگردانی حسن لفیان توسط سازمان صداوسیما ساخته نشد. تشخیص ما این بود که کیفیت لازم را ندارد و اثر آن غیرقابل قبول است. این سریال فعلا متوقف شده اما ممکن است اقتباس و پخش شود.

برمهانی در پایان درباره بازگشت برندها به تلویزیون گفت: ممکن است برنامه ای را به دلایل مختلف برنگردانیم یا برنامه خوبی نبوده یا تاریخ مصرفش تمام شده است یا مشکل کپی رایت و موارد دیگر دارد. با این حال، تعداد بسیار کمی از برندها و افرادی وجود دارند که یک سازمان مایل به همکاری با آنها نباشد. شاید هم اکنون غیرقابل پخش ترین عناوین نرم افزاری به ذهن شما خطور کند که اتفاقاً برای ادامه و پخش آن در حال مذاکره هستیم.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *