فراجا: دستگیری پسر خداداد عزیزی صحت ندارد

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

فارس: دفتر سخنگوی فراگا خاطرنشان کرد: اخباری مبنی بر دستگیری پسر یک ورزشکار مطرح توسط پلیس و عبور از مرز به کشور همسایه بی اساس است. وی از رسانه ها خواست در گزارش و انتشار اخبار دقت کنند.

دفتر سخنگوی رسمی فرجه با اشاره به اینکه خبر دستگیری فرزند ورزشکار برجسته توسط پلیس و عبور وی از مرز به یکی از کشورهای همسایه صحت ندارد، گفت: وی از رسانه ها خواست در گزارش و انتشار اخبار دقت داشته باشند.

در این یادداشت آمده است که چندی پیش عدم دقت در انتشار مصاحبه سخنگوی قوه قضائیه در رابطه با حادثه لاهیجان باعث انتقاد از انتشار اخبار بی اساس در رسانه های کشور شد.

بر این اساس لازم است برخی خبرنگاران وسواس بیشتری در ویرایش خبر داشته باشند و دقت و صحت را فدای سرعت بالا در انتشار اخبار نکنند.

در تمام دنیا به سه اصل و شاخص مهم توجه شده است: صحت، دقت و سرعت در انتشار اخبار. اما متاسفانه این روزها عده ای سرعت را فدای صحت یا صحت خبر می کنند و اعتبار رسانه ای خود را زیر سوال می برند.

این بی توجهی ها به حیثیت افراد لطمه زده و می تواند عواقب مخربی برای جامعه داشته باشد که انکار آن گاهی زمان زیادی می برد.

در پایان این تفاهم نامه تاکید شد که رسانه ها برای رساندن پیام صحیح به شهروندان و عدم گمراهی آنان تلاش می کنند. همه ما مسئول اخبار و اطلاعاتی هستیم که در اختیار عموم قرار می دهیم.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *