معرفی سریال شکارچی ذهن- Mindhunter

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

نام سریال: شکارچی ذهن

نوع: ترسناک، درام، جنایی

سازنده: جو پنهال

بر اساس: «شکارچی ذهن: درون واحد جرایم نخبگان اف‌بی‌آی» نوشته جان ادوارد داگلاس و مارک اولشاکر

خروج: دیوید فینچر

محصول کشور: ایالات متحده

زبان اصلی: انگلیسی

تعداد کلاس ها: 2 کلاس

تعداد قسمت ها: 19

امتیاز سریال در (IMDB): 8،6

بازیگران: جاناتان گروف، هولت مک کالینی، هانا گراس، آنا تورو، کاتر اسمیت

ویژگی های سری Mindhunter

در مورد سریال

شکی نیست که قاتلان سریالی شخصیت های جذابی هستند، اما درک اعمال شیطانی آنها دشوار است. آنها کارهایی کردند که هیچ آدم عاقلی به آن فکر نمی کرد. شاید ناتوانی در درک اینکه چرا و چگونه این افراد کارها را انجام می دهند بخشی از جذابیت آنها باشد.

سریال شکارچی ذهن این به تعاملاتی می پردازد که در واحد علوم رفتاری اداره تحقیقات فدرال یا FBI رخ می دهد. دو افسر نخبه در این واحد به همراه یک روانشناس به دنبال الگوهای رفتاری خاص برای شناسایی و طبقه بندی مجرمان هستند.

نقد و بررسی سریال شکارچی ذهن

اما اول از همه، این ماموران باید ثابت کنند که ایده هایشان ارزش بودجه FBI را دارد، بنابراین باید به زندان بروند و با قاتلان زنجیره ای مصاحبه کنند. شکارچی ذهن این سریال در هر یک از قسمت های تقریبا یک ساعته خود، بینندگان را با شخصیت های مرموز و ترسناک مجذوب خود می کرد.

شکارچی ذهن بر اساس داستان های واقعی ساخته شده است

All of Mind Hunter بر اساس داستان های واقعی ساخته شده بود

شخصیت هولدن فورد شکارچی ذهن او بر اساس شخصیت جان ادوارد داگلاس، مامور سابق اف بی آی ساخته شده است. داگلاس همچنین کتابی به نام «شکارچی ذهن» نوشت و تمام اتفاقات سریال نیز بر اساس این کتاب واقعی است. دو شخصیت اصلی دیگر، بل تنچ و وندی کار نیز بر اساس افراد واقعی ساخته شده اند.

و البته قاتلان زنجیره‌ای که در سریال می‌بینیم همگی قاتلان واقعی هستند که لرزه بر اندام می‌فرستادند. بنابراین وقتی می بینید که فورد و تنچ با این قاتلان مصاحبه می کنند، بدانید که تمام دیالوگ ها از مصاحبه های واقعی گرفته شده است.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *