سخنگوی وزارت خارجه: عملیات تروریستی – در لبنان در ادامه عملیات‌های ترکیبی اسرائیل و عوامل مزدور آنها انجام شده / این اقدام مستوجب محاکمه و مجازات است.

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

سخنگوی وزارت امور خارجه اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در لبنان و هدف قرار دادن شهروندان لبنانی با انفجار سامانه های ارتباطی را مصداق کشتار جمعی دانست و آن را به شدت محکوم کرد.

ناصر الکنانی سه شنبه شب 6 شهریور 1403 هجری قمری گفت: عملیات تروریستی – در لبنان در ادامه عملیات مشترک رژیم صهیونیستی و عوامل مزدور آن بوده و با تمام اصول اخلاقی و انسانی مغایرت دارد. و حقوق بین الملل به ویژه حقوق بشردوستانه بین المللی و مستحق پیگرد و مجازات کیفری بین المللی است.

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: این اقدام تروریستی مشترک که در واقع نوعی کشتار جمعی است بار دیگر به وضوح ثابت می کند که رژیم صهیونیستی علاوه بر ارتکاب جنایات جنگی و نسل کشی علیه ملت فلسطین، تهدیدی منطقه ای و بین المللی است. صلح و امنیت بین المللی به طور جدی تهدید می شود.

وی گفت: بنابراین مقابله با اقدامات تروریستی علیه نظام و تهدیدات ناشی از آن یک ضرورت بدیهی است و لازم است جامعه جهانی برای مقابله با مصونیت مقامات جنایتکار صهیونیستی به سرعت حرکت کند.

با ابراز همدردی و همبستگی با دولت و ملت لبنان و مقاومت آن و با خانواده شهدا و مجروحان این عملیات تروریستی و همه مجروحان این حادثه از جمله سفیر کشورمان در لبنان، شفای عاجل برای همه زخمی شد و تاکید کرد که جمهوری اسلامی ایران آماده هر نوع کمکی است و دولت و ملت لبنان باید آماده باشند.

شامگاه سه شنبه 6 شهریور 1403 هجری شمسی، رسانه ها گزارش دادند که چندین دستگاه ارتباطی در چند منطقه لبنان منفجر شده است.

این اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی 9 شهید و 2750 زخمی بر جای گذاشت.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *