اعلام جرم دادستانی تهران علیه محمد مهاجری

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

قوه قضائیه می گوید پس از احضار محمد مهاجری به دادسرای تهران در پی انتشار خبر استخدام 200 مشاور وزیر سیزدهم در دولت، منتشر کننده این خبر «اسناد و مدرک کافی» برای ادعای وی ارائه نکرده است. به همین دلیل علیه وی شکایتی تشکیل شد.

قوه قضائیه اعلام کرد:

با اعلام احضار محمد مهاجری به دادسرای تهران، این فعال رسانه ای صبح – برای توضیح و ارائه مدارک و مستندات خود در رابطه با ادعای خود به دادسرای عمومی تهران رفت.

المهاجری در مقاله خود در فضای مجازی اشاره کرده بود که یکی از 13 وزیر دولت حدود 200 مشاور دارد. فرد احضار شده به دادسرای تهران در توضیحات ارائه شده در خصوص استخدام 200 مشاور یکی از وزرای دولت قبل مدارک و شواهد کافی ارائه نکرد.

این گزارش حاکی از آن است که مهاجری در اسنادی که برای شکایت خود به دادسرای تهران تقدیم کرده است، اسنادی مربوط به «قرارداد خرید خدمات مشاوره ای وزارتخانه…» آورده است که این نوع قرارداد در گذشته سابقه داشته و تمامی مراجع و مراجع اجرایی با در نظر گرفتن نیاز به نیروی انسانی و حجم بودجه مورد مطالعه، برخی افراد در یک بازه زمانی خاص و در یک بازه زمانی خاص اقدام به خرید خدمات می کنند که به این نام معروف است. “قرارداد خرید خدمات مشاوره” این نوع قرارداد به استناد اصل 138 قانون اساسی در جلسه هیأت وزیران به تصویب رسید.

تحقیقات انجام شده توسط مهاجری و اسنادی که وی ارائه کرده است نشان می دهد که افراد مذکور برای مشاور وزیر سابق در دولت کار نکرده اند، بلکه در وزارتخانه مشغول به کار بوده اند.

این فعال رسانه ای همچنین در بخشی دیگر از مطلب خود عددی را به عنوان مبلغ پرداختی به افراد قرارداد مشاوره درج کرده و این مبلغ را نیز به تومان درج کرده است که البته عدد ریالی آن صحیح است.

محمد مهاجری در توییت اولیه نوشت: «به طور متوسط ​​هر یک از این مشاوران 135 میلیون دریافت کردند و این عدد نیز 13.5 صحیح است.

با توجه به فقدان مدارک کافی از سوی فرد مذکور و اعتقاد به اینکه اقدام وی انتشار اخبار کذب بوده که موجب تشویش اذهان عمومی شده است، از سوی دادسرای عمومی تهران شکایت کیفری علیه این فرد تشکیل و پرونده به بازپرسی ارجاع شد. شعبه برای بررسی

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *