اطلاعیه سپاه درباره کشته شدن، “ریبوار کریمیان” از رهبران گروهک کومله: تیم تروریستی در حال ورود به خاک ایران از مرز مریوان کردستان بودند که توسط رزمندگان مرزبانی استان کردستان گرفتار و متلاشی شد / یکی از کشته شدگان، “ریبوار کریمیان” بود

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از انهدام تیم تروریستی وارد شده به ایران از مرز مریوان در کردستان خبر داد.

در اطلاعیه روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم ترین

با رصد دقیق و اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در استان کردستان، شب گذشته یک تیم تروریستی که قصد ورود به خاک جمهوری اسلامی ایران از مرز مریوان را داشتند، دستگیر شدند. در استان کردستان مرزبانان اقلیم کردستان در کمین قرار گرفتند و متلاشی شدند.

به گزارش روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا (علیه السلام) نیروی زمینی سپاه، در این درگیری تعدادی از اعضای تیم کشته و زخمی شدند و تجهیزات آنها توسط رزمندگان اسلام ضبط شد.

در میان کشته شدگان ریبوار کریمیان از سرکردگان گروهک تروریستی کومله نیز دیده می شود.

قرارگاه حمزه سیدالشهدا نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن هشدار مجدد به گروه‌های تروریستی و عوامل پیشرو استکبار جهانی، اعلام می‌دارد که هیچ اقدامی علیه امنیت کشور و تخریب و پاکسازی آن در هیچ جغرافیایی انجام نخواهیم داد. و مکان یک اولویت تعیین کننده و فوری خواهد بود.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *