دادستان تهران: به بیش از ۶ هزار زندانی واجد شرایط مرخصی اعطا شد

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ایلنا: دادستان عمومی و انقلاب تهران اعلام کرد: به مناسبت میلاد باسعادت رسول اسلام (ص) و امام جعفر صادق (علیه السلام) و به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید بیش از 6 هزار نفر واجد شرایط به زندانیان و فرزندان دانش آموزان مرخصی داده می شود.

علی صالحی با بیان اینکه در برنامه جلسات علنی این هفته دادسرای تهران، اکثریت قریب به اتفاق مددجویان به مناسبت آغاز سال تحصیلی، درخواست مرخصی به زندانیان دارای فرزند را داشتند، گفت: وی بیان کرد: بنابراین به مناسبت میلاد اعظم رسول الله (ص) و امام جعفر صادق (ع) و همچنین به مناسبت بازگشایی مدارس در هفته اول مهرماه و به ترتیب برای تحکیم بنیان خانواده به بیش از 6000 زندانی واجد شرایط اعطا می شود… استانداری تهران: 5 روز مرخصی.

دادستان عمومی و انقلاب تهران افزود: این تصمیم در اجرای دستورات رئیس قوه قضائیه مبنی بر رسیدگی مراجع قضایی به درخواست مشتریان در حد توان و در راستای مقررات زندان، امنیتی و زندان اتخاذ شده است. اقدامات تربیتی از جمله وضعیت زندانیان شایسته در عین حال برای کسانی که امنیت جامعه را مختل می کنند و مرتکب جرایم خشونت آمیز و دزدی می شوند، این قوانین دوستی اعطا نخواهد شد.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *