ملوانان سیاه پوش تیم شمس آذر را شکست دادند

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ایرنا: نیروی دریایی بندرانزلی که به دلیل جان باختن یکی از هوادارانش به مصاف شمس آذر قزوین مشکی پوشان رفت، تیم میهمان را شکست داد.

تیم های فوتبال میلوان و شمس آذر قزوین جمعه شب در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر کشور در هوای بارانی در ورزشگاه زنده یاد سیروس بندرانزلی به مصاف هم رفتند که در پایان میلوان خانم برنده این دیدار شد. از 2-0.

در نیمه اول این دیدار دو تیم عملکرد تهاجمی از خود نشان دادند و فرصت گلزنی داشتند اما موقعیت های ملوان بهتر بود و محمدرضا رضایی یکی از بازیکنان این تیم توانست دو گل برای ملوان به ثمر برساند. دقایق 17 و 27 .

طبیعتا تیم فوتبال قزوین شمس آذر در دقیقه 45 صاحب یک ضربه پنالتی شد که امیرمحمد نسای کاپیتان این تیم پشت این ضربه قرار داشت اما حبیب فرباسی دروازه بان ملوان ضربه پنالتی را مهار کرد.

در نیمه دوم دو تیم بازی متعادلی را به نمایش گذاشتند و با وجود اینکه شاگردان میلوان پز فرصت گلزنی داشتند، هیچ یک از این موقعیت ها تبدیل به گل نشد تا این دیدار با نتیجه دو بر صفر به سود میلوان به پایان برسد.

قضاوت این دیدار را حسن اکرمی با کمک رحیم حاج پور و وحید سیفی بر عهده داشت. در این دیدار محمدحسین رفیعی از شمس آذر، محمدرضا رضایی و رضا جعفری از ملوان کارت زرد دریافت کردند.

تیم فوتبال ملوان در این دیدار با ترکیب حبیب فرباسی، محمدرضا رضایی، میلاد باقری، یونس اکبرپور، سجاد بازگیر، امید نوراکین، نیما اتذری، رضا گندی پور، رضا جعفری و سامان تورانیان، شمس آذر روبرو شد.

ملوان همچنین در ترکیب محمدامین رضایی، امیرمحمد پناهی، محمدحسین رفیعی، هومن ربیعی زاده، علی آزادمنش، صدیق البسبح، خشاایر زبرجند، میلاد فخرالدینی، علی وزیری پناهی و امیر به مصاف تیم فوتبال شمس آذر قزوین رفت. محمد ناسی.

پیش از این دیدار و تا پایان هفته چهارم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور که با حضور 16 تیم پیگیری می شود، ملوان با هفت امتیاز در رده سوم و شمس آذر قزوین با دو امتیاز در رده چهاردهم ایستادند.

یکی از هواداران باسابقه ملوان هفته گذشته در اصفهان در دیدار ملوان و سپاهان دچار سکته قلبی شد و دروانی را وداع گفت.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *