افزایش مصدومان انفجار شهرک صنعتی گرمسار به 6 نفر / مصدومیت ۴ آتش‌نشان

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ایسنا: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از ۶ مجروح بر اثر انفجار در یک واحد صنعتی در شهرک صنعتی فجر گرمسار خبر داد.

حسین درخشان; مدیرعامل هلال احمر سمنان شامگاه دوم مهرماه گفت: با توجه به ابعاد و ابعاد آتش سوزی یک فروند بالگرد امدادی به محل حادثه اعزام شد.

وی از حضور چهار تیم امداد و نجات هلال احمر در محل آتش سوزی شهرک صنعتی الفجر خبر داد و افزود: ساعت 15:21 ظهر – به هلال احمر فرمانداری این حادثه اطلاع رسانی شد.

مدیر عامل هلال احمر استانداری با بیان اینکه انفجار در یک کارخانه روغن موتور رخ داده است، اظهار داشت: بلافاصله با دریافت گزارش انفجار، در لحظات اولیه اکیپی به محل حادثه اعزام و سپس افزایش یافت. به چهار تیم نجات

درخشان ادامه داد: با توجه به خطرات موجود و ترس از سرایت آتش به شرکت ها و کارخانه های اطراف، هماهنگی های لازم با سازمان امداد و نجات هلال احمر انجام و بالگرد امداد و نجات جمعیت هلال احمر به محل حادثه اعزام شد.

مدیرعامل هلال احمر استان با بیان اینکه در این حادثه 6 نفر مصدوم شدند، اظهار داشت: خوشبختانه امدادگران به موقع در محل حاضر شدند و مصدومان به بیمارستان منتقل شدند.

وی از مصدومیت تعدادی از آتش نشانان خبر داد و گفت: تعداد اولیه مصدومان این حادثه دو نفر بوده و با ادامه روند اطفای حریق تعداد مصدومان این حادثه به 6 نفر رسید.

مدیر عامل هلال احمر استانداری افزود: چهار مصدوم دیگر این حادثه از آتش نشانان بودند که در معرض دود و آتش سوزی قرار گرفتند و دچار آفتاب زدگی و استنشاق دود شدند و به بیمارستان منتقل شدند.

درخشان گفت: منطقه شهرک صنعتی کارسار ایمن سازی شده و کندانسورها در حال سوختن هستند.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *