پایگاه خبری تحلیلی اقتصاد معاصر رونمایی شد

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

اگرچه اقتصاد برای اکثریت قاطع نخبگان و عموم مردم موضوع شماره یک کشور است، اما در رسانه ها و حتی وب سایت های تخصصی اقتصاد، سیاست بر آن سایه افکنده و راه حل آن را غیرممکن جلوه داده است. مسائل و چالش های اقتصادی

«اقتصاد معاصر» قرار است پاسخگوی نیازهای روزمره مردم در انتشار آخرین اخبار اقتصادی و تحلیل مسائل روز در قالب های متنی و تصویری جذاب باشد تا چالش های مزمنی را که دهه هاست اقتصاد ایران از آن رنج می برد، حل کند.

وب سایت تحلیل اقتصادی معاصر که توسط جمعی از نخبگان حوزه رسانه و اقتصاد پشتیبانی می شود، در جداول تخصصی «تورم و کاهش قدرت خرید مردم»، «کسری بودجه»، «عدم تعادل انرژی» و «بحران انرژی» قرار دارد. ” صندوق‌های بازنشستگی، «تحریم‌ها»، «عدم شفافیت» و «چالش‌های نظام بانکی» از عمده‌ترین مسائل پیش روی اقتصاد کشور هستند و تلاش می‌کنند بدون توجه به نظرات و دیدگاه‌های جامعه نخبگان کشور از نظرات و دیدگاه‌های جامعه نخبگان بهره ببرند. گرایش های سیاسی افراد، ضمن انتقاد از کارشناسان و تصمیمات و اقدامات مخرب، راهکارهای عملی برای غلبه بر این چالش ها ارائه می دهد.

استراتژی «اقتصاد معاصر» این است که از زندگی روزمره به سمت مسائل استراتژیک با در نظر گرفتن منافع ملی و استحکام پایه‌های دولت و نظام حرکت کند و در عین حال استقلال خود را از جنبش‌ها و گروه‌های سیاسی حفظ کند خط قرمز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و مردمی ندارد.

«اقتصاد معاصر» نیز با توجه به سیاست های کلان اقتصادی دولت و برنامه پنج ساله توسعه، در راستای ارتقای سطح آگاهی عمومی و بینش اقتصادی و ارائه مطالبات مبتنی بر منافع ملی و اصول عدالت و عدالت تلاش می کند. پیشرفت ارتقای سطح زندگی و رفاه مردم و جایگاه اقتصاد ایران گامی رو به جلو در جهان خواهد بود.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *