شاسی‌بلند ایرانی-آمریکایی به اتاق لوکس و امکانات جدید مجهز شد

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

این هفته در خودروها: ویژگی های لوکس SUV رضوانی، خودروی اسپرت لوتوس با چراغ های میلی متری، ورود این سازنده الکترونیک ژاپنی به بازار خودرو و معرفی مدیر طراحی جدید BMW.

اتاق لاکچری رضوانی

رضوانی، خودروساز ایرانی-آمریکایی، امکان سفارش یک اتاق لوکس را به گران ترین SUV خود اضافه کرده است. خریداران انتقام می توانند این اتاق جدید را با پرداخت 125000 دلار سفارش دهند.

Revenge دو سال پیش منتشر شد. این خودرو با موتور و شاسی کادیلاک اسکالا ساخته شده بود، اما بدنه آن از بازی های ویدیویی الهام گرفته شده بود و شبیه یک خودروی زرهی به نظر می رسید.

این شاسی بلند ایرانی-آمریکایی به کابینی لوکس و امکانات رفاهی جدید مجهز شده استاتاق لوکس رضوانی وانگنز

شاسی بلند ایرانی-آمریکایی به کابین لوکس و امکانات جدید مجهز شده استاتاق لوکس رضوانی وانگنز

این شاسی بلند ایرانی-آمریکایی به کابینی لوکس و امکانات رفاهی جدید مجهز شده استسقف رضوانی وانگنز

کابین مدل های ساخته شده تا به – شبیه کادیلاک اسکالید تقریباً بدون تغییر است. اما مشتریان رضوانی اکنون می توانند اتاقی با صندلی های لوکس، بار، تلویزیون و تبلت سفارش دهند. سقف با چراغ های LED شبیه به آسمان شب از دیگر ویژگی های این اتاق مجلل است.

قیمت پایه انتقام 285000 دلار است. قدرت موتور برای ارزان ترین مدل 420 اسب بخار است. موتورهای قوی تری را می توان برای خودرو سفارش داد، قوی ترین موتور دارای 810 اسب بخار است.

شاسی بلند ایرانی-آمریکایی به کابین لوکس و امکانات جدید مجهز شده استگران ترین مدل انتقام رضوانی حدود هشتصد هزار دلار قیمت دارد

انتقام را می توان به صورت ضد گلوله نیز جستجو کرد. امکاناتی مانند سیستم توزیع دود برای محدود کردن دید خودروهای پشت آن، لاستیک‌های نظامی، دوربین حرارتی، ردیاب بمب، نورافکن، دستگاه اسپری فلفل و جلیقه ضد گلوله به نوع ضد گلوله این SUV اضافه شده است.

قیمت Revenge با اضافه کردن تمام ویژگی های سفارشی، به حدود 800000 دلار می رسد.

رضوانی موتورز در سال 2013 توسط فارس رضوانی در کالیفرنیا تاسیس شد. این شرکت کار خود را با ساخت یک خودروی اسپرت آغاز کرد و در حال حاضر سه خودروی SUV و یک مدل اسپرت را در محصولات خود دارد.

شاسی بلند ایرانی-آمریکایی به کابین لوکس و امکانات جدید مجهز شده استسال آینده لوتوس از مدل جدیدی بر اساس این مفهوم رونمایی خواهد کرد

نظریه نیلوفر آبی

لوتوس در مفهومی به نام “نظریه 1” طیف وسیعی از ایده های جدید را در ساخت خودرو به نمایش گذاشت. این خودروساز انگلیسی یک مدل اسپرت برقی بر اساس این کانسپت روانه بازار خواهد کرد که سال آینده رونمایی خواهد شد.

لوتوس می گوید تئوری 1 نتیجه 76 سال تجربه این شرکت در ساخت خودروهای اسپرت است. طراحی این کانسپت از لوتوس 49 الهام گرفته شده است که یکی از موفق ترین خودروهای تاریخ مسابقات فرمول 1 است و علاوه بر آن لوتوس اسپریت یکی از معروف ترین مدل های اسپرت این سازنده است.

این شاسی بلند ایرانی-آمریکایی به کابینی لوکس و امکانات رفاهی جدید مجهز شده استحداکثر سرعت “تئوری 1” 320 کیلومتر بر ساعت است

در ساخت «تئوری 1» بر سبکی خودرو تأکید شد. چراغ های روشنایی روز خودرو رشته های لیزری با ضخامت کمتر از یک میلی متر هستند. بسیاری از قسمت های بدنه با استفاده از فیبر کربن بازیافتی و پلاستیک سبک وزن ساخته شده اند که وزن خودرو را زیر 1600 کیلوگرم نگه داشته است.

باتری تئوری 1 نسبتا کوچک است و می تواند 70 کیلووات ساعت انرژی ذخیره کند. لوتوس می گوید این خودرو با یک بار شارژ می تواند تا 250 مایل (402 کیلومتر) را طی کند. قدرت این کانسپت 960 اسب بخار، شتاب 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت آن کمتر از 2.5 ثانیه و حداکثر سرعت آن 320 کیلومتر بر ساعت است.

این شاسی بلند ایرانی-آمریکایی به کابینی لوکس و امکانات رفاهی جدید مجهز شده استمفهوم “نظریه 1” در عامل لوتوس

درهای تئوری 1 به روشی جدید به سمت عقب و بالا باز می شوند. صندلی راننده در وسط قرار دارد و دو صندلی در اطراف راننده برای دو سرنشین دیگر قرار گرفته است.

این صندلی دارای بالشتک های کوچکی است که در صورت پر و خالی بودن به راننده پیام می دهد. به عنوان مثال، باد کردن کیسه هوای چپ یا راست راننده را به سمت چپ یا راست هدایت می کند یا به او در مورد نقطه کور خودرو هشدار می دهد.

این شاسی بلند ایرانی-آمریکایی به کابینی لوکس و امکانات رفاهی جدید مجهز شده استمفهوم “نظریه 1” فرمان و داشبورد

این شاسی بلند ایرانی-آمریکایی به کابینی لوکس و امکانات رفاهی جدید مجهز شده استاتاق مفهومی “نظریه 1”

“تئوری 1” دارای یک صفحه نمایش در داخل فرمان و یک صفحه نمایش در زیر شیشه جلو است. بخشی از اطلاعات روی شیشه جلو به راننده نمایش داده می شود. نمایشگرها به گونه ای طراحی شده اند که راننده می تواند اطلاعات را با حداقل حرکت چشم ببیند.

این خودرو همچنین سطح 4 خودران است و دارای چهار رادار لیزری و شش دوربین با وضوح بالا است.

پشتی صندلی ها با چاپگر سه بعدی و سیستم صوتی خودرو در داخل ساخته شده است. لوتوس می گوید سیستم صوتی صدا را بسته به سرعت ماشین تنظیم می کند و کیفیت آن به خوبی یک استودیو ضبط است.

لوتوس اکنون زیرمجموعه خودروساز چینی جیلی است و بر روی ساخت خودروهای اسپرت لوکس تمرکز دارد. لوتوس علاوه بر دو مدل اسپرت، یک SUV و یک سدان نیز در محصولات خود دارد.

نام مدلی که بر اساس کانسپت «تئوری 1» ساخته خواهد شد هنوز اعلام نشده است، اما در حال حاضر در کارخانه «تیپ 135» نامیده می شود. 135 قرار است جایگزین امیرا، آخرین مدل بنزینی کارخانه شود و قیمت پایه آن حدود 100 هزار دلار گفته می شود.

این شاسی بلند ایرانی-آمریکایی به کابینی لوکس و امکانات رفاهی جدید مجهز شده استشارپ اولین خودروی مفهومی خود را در توکیو به نمایش گذاشت

ماشین الکتریکی شارپ

شارپ، سازنده لوازم الکترونیکی ژاپنی، تصمیم خود را برای ساخت خودروی الکتریکی اعلام کرد. این شرکت یک خودروی مفهومی به نام LDK+ را در توکیو به نمایش گذاشت و می‌گوید که آن را با همکاری فاکسکان تایوان تولید خواهد کرد.

ایده شارپ ایجاد یک اتاق نشیمن با چهار چرخ است. طراحان این سازنده می گویند وقتی ماشین ها را نمی رانیم بی فایده هستند و خوب است که نقش یک اتاق اضافی در خانه را بازی کنند.

شاسی بلند ایرانی-آمریکایی به کابین لوکس و امکانات جدید مجهز شده استپشت LDK+ مانند یک اتاق در یک خانه است

شاسی بلند ایرانی-آمریکایی به کابین لوکس و امکانات جدید مجهز شده استبخش پشتی LDK+ را می توان به اتاق کار تبدیل کرد

بخش پشتی LDK+ را می توان به سینما، اتاق مطالعه یا اتاق بازی کودکان تبدیل کرد. ردیف دوم صندلی ها 180 درجه می چرخند. همچنین دستگاه دارای میز می باشد که با تغییر ارتفاع می توان آن را به میز کار تبدیل کرد.

شارپ که یکی از شناخته شده ترین محصولاتش تلویزیون های ال سی دی است، یک صفحه نمایش 65 اینچی در خودروی خود قرار داده است. پنجره های بزرگ LDK+ تنها با یک دکمه منجمد می شوند و دارای هوش مصنوعی هستند که میزان نور و دمای اتاق را به سلیقه و نیاز سرنشینان تنظیم می کند.

شاسی بلند ایرانی-آمریکایی به کابین لوکس و امکانات جدید مجهز شده استعینک مفهومی + LDK را می توان منجمد کرد

شارپ یکی از قدیمی ترین تولیدکنندگان لوازم الکترونیکی است که سابقه آن به اوایل دهه 1900 باز می گردد. اما این کارخانه در سال های اخیر با ورود رقبای ارزان قیمت چینی و کره ای دچار مشکل شد و سرانجام در سال 2016 توسط فاکسکان خریداری شد.

فاکسکان بزرگترین تولید کننده آیفون برای گوشی های موبایل اپل است. این شرکت تایوانی برای افزایش درآمد چند سالی به خودروسازی روی آورد و محصولات خود را با نام فاکسترون به بازار عرضه کرد.

شاسی بلند ایرانی-آمریکایی به کابین لوکس و امکانات جدید مجهز شده استمدل فاکسترون ج

خودروی شارپ بر روی پلت فرم یکی از این محصولات به نام “مدل C” ساخته خواهد شد که در سال 2021 روانه بازار خواهد شد.

برقی شدن خودروها به تولیدکنندگان لوازم الکترونیکی این فرصت را داده است تا شانس خود را در بازار خودرو امتحان کنند. شیائومی، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان تلفن همراه در جهان، اخیراً یک خودروی الکتریکی را در بازار چین عرضه کرده است و سونی قصد دارد در سال 2026 با همکاری هوندا، یک خودروی الکتریکی تولید کند.

شاسی بلند ایرانی-آمریکایی به کابین لوکس و امکانات جدید مجهز شده استماکسیمیلیان میسونی شش سال است که مدیر طراحی Polestar بوده است

طراح جدید BMW

ماکسیمیلیان میسونی، طراح سابق پولستار، مدیر طراحی جدید مدل های لوکس BMW شده است. این خودروساز آلمانی اعلام کرد که با آمدن آقای میسونی، Domague Duce، رئیس فعلی طراحی BMW به Roseller-Roys منتقل می شود.

میسونی 46 ساله تجربه کاری در فولکس واگن و ولوو دارد و بیشتر به خاطر طراحی SUV های XC90 و XC60 برای ولوو شناخته شده است.

او در سال 2018 به این کارخانه پیوست و از زمان تاسیس Polstar مدل های مهمی از جمله SUV Polstar 3 و 4 و سدان Polstar 5 را طراحی کرد. یکی از زیباترین طرح های او Paulstar 6 است که به تعداد محدود تولید خواهد شد.

شاسی بلند ایرانی-آمریکایی به کابین لوکس و امکانات جدید مجهز شده استPaulstar 6 یکی از زیباترین طرح های آقای Missoni است

شاسی بلند ایرانی-آمریکایی به کابین لوکس و امکانات جدید مجهز شده استبرخی از طرفداران BMW از ابعاد بزرگ جلوپنجره محصولات جدید این سازنده انتقاد می کنند

برخی از طراحی های BMW از جمله جلوپنجره بزرگ و تضاد بین مدل های مختلف، در سال های اخیر بحث برانگیز بوده و با انتقادات زیادی از سوی طرفداران این خودروساز مواجه شده است. دوماگوی دوکچه در پاسخ به این انتقادات معتقد بود که ظاهر بی ام و باید جسورانه باشد و دلیلی برای خوشحالی همه وجود ندارد.

استخدام Missoni بخشی از تغییرات گسترده در تیم طراحی BMW Group است. در این تغییرات، الیور هایمر، مدیر مینی دیزاین، به بی‌ام‌و منتقل شد و مسئولیت طراحی مدل‌های کوچک ب‌ام‌و و زیرمجموعه اسپرت آن سازنده را بر عهده گرفت و هولگر هامپف، مدیر استودیو طراحی صنعتی بی‌ام‌و، طراح آن شد. . MINI MANAGER.

منبع: بی بی سی

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *