گاریدو: مهار رضاییان از نکات کلیدی بازی بود / نکونام می‌داند فوتبال به چه معناست

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ایسنا: گاریدو درباره تمرکز پرسپولیس برای توقف رامین رضاییان در دیدار دربی توضیح داد.

گاریدو در پاسخ به سوالی مبنی بر تصمیمات تاکتیکی خود و اینکه چگونه توانسته عناصر هجومی استقلال به خصوص رامین رضاییان را مهار کند؟ وی گفت: این یکی از نکات کلیدی این مسابقه بود. باید تحلیل می شد و معلوم می شد که چطور می خواهند کار کنند. یک تحلیل تاکتیکی وجود دارد. بازیکنان باید بدانند چگونه مشکلی را که در بازی پیش می آید حل کنند، سوال خوبی پرسیدید.

سرمربی پرسپولیس درباره تیم رقیبش گفت: رقابت سختی است. در فوتبال، جزئیات کوچک مهم هستند. یک حرکت استقلالی می تواند هدف باشد و همه چیز تغییر کند. نکونام هم مثل من معنای فوتبال را می داند گاهی آنالیز دقیقی ندارد و اگر ببرد خوب است و اگر ببازد بد است اما بازی سختی بود. ما مستحق برد بودیم.

گاریدو افزود: آنها همیشه می خواهند پرسپولیس قهرمان شود ما بازیکنان خوبی داریم و باید تیم خود را مدیریت کنیم و این یکی از مشکلات سرمربی است. بازیکنان خوب زیادی داریم و چند بازیکن هم به ما اضافه شده اند. برای اینکه کسی بازی کند یا بازی نکند، بازیکنانی که بازی نمی کنند باید به تیم کمک کنند. شرم آور است که در مورد برخی از بازیکنانی که بازی نمی کنند بپرسیم. مدیریت این ماجرا برای یک سرمربی سخت است. خوشحالم که تمام تلاشم را می کنم. جزئیات زیادی وجود دارد که یک سرمربی باید کنترل کند.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *