سرلشکر صفوی: تصمیم گیری های حساس و مدبرانه را به مقام معظم رهبری واگذار کنیم/ باید فهم و درک درستی نسبت به بینش و بیانات رهبری پیدا کنیم

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ایرنا: مشاور مقام معظم رهبری گفت: همه باید در چالش های جامعه هوشمندانه حرکت کنیم و تصمیمات حساس و مدبرانه را به مقام معظم رهبری بسپاریم.

سردار سرلشکر سید یحیی رحیم صفوی روز پنجشنبه در اجتماع 10 هزار نفری بسیجیان قزوین اظهار داشت: برای حل مشکلات و چالش های داخلی و خارجی باید تابع رهبری بود و در خط فرماندهی حرکت کرد.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران منطقه محور است و در خط رهبری حرکت می کند، تصریح کرد: همه باید هوشمندانه در چالش های روزمره جامعه حرکت کنیم و تصمیم گیری های حساس و مدبرانه را به مقام معظم رهبری بسپاریم.

سردار صفوی گفت: انسان بزرگوار بیشتر به مسائل و مسائل مهمی چون امنیت، منفعت و مشکلات کشور می اندیشد و بر این اساس می اندیشد.

این مقام نظامی ادامه داد: اکنون که در شرایط حساس منطقه‌ای و بین‌المللی قرار داریم، باید درک درستی از دیدگاه و بیانات رهبری پیدا کرد.

سردار صفوی در ادامه سخنان خود به جنایات جنگی رژیم صهیونیستی پرداخت و گفت: اقدامات این رژیم جنایتکار در منطقه از حمایت و جهت گیری اروپا و آمریکا برخوردار است و اسرائیل هرگز در این جنایات تنها نیست.

مشاور فرمانده معظم کل قوا تاکید کرد: توصیه من به شما بسیجیان این است که ابتدا فرهنگ دفاع مقدس، معارف و ارزش های آن را بشناسید زیرا بسیج یک فرهنگ و مکتبی است که باید درک شود و به آن عمل شود.

سردار صفوی خاطرنشان کرد: جوانان و نوجوانان به صورت فردی و جمعی باید در شناسایی شهدا و روی آوردن به افکار و اندیشه های آنان پیشگام باشند.

وی تصریح کرد: – فرصت مغتنمی برای دیدار با خانواده شهدا و جانبازان، اطلاع از اخبار و حقایق دوران جنگ و همچنین تغییرات محیطی و اجتماعی و تلاش برای ایجاد جریان مثبت در فضای مجازی با بصیرت و بصیرت است. آینده نگری آگاهی

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *