طراحی کاملاً متفاوت گوشی جدید شیائومی

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

دیجیاتو: تصویر استاندارد Redmi Note 14 که در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده است، طراحی جدید و کاملا متفاوت با انواع Note 14 Pro را نشان می دهد.

تصویر بالا که به نظر می رسد توسط پاندا به اشتراک گذاشته شده است، طاس است، Redmi Note 14 معمولی را مشکی نشان می دهد. مدل های Pro دارای یک ماژول دوربین دایره ای هستند که در وسط نیمه بالایی پنل پشتی قرار دارد. در مقابل، Redmi Note 14 معمولی دارای یک ماژول دوربین مربعی شکل است که در قسمت بالا و سمت چپ پنل پشتی قرار گرفته است.

با نگاهی دقیق تر به جزیره دوربین، تنظیمات دوربین دوگانه و فلاش LED را می توان به وضوح مشاهده کرد. مشخص است که این دستگاه به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد.

سایر مشخصات احتمالی گوشی معمولی Redmi Note 14

طبق شایعات، ردمی نوت 14 دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی AMOLED+FHD با نرخ رفرش 120 هرتز با حداکثر روشنایی 1800 نیت خواهد بود. دوربین سلفی نیز احتمالا 16 مگاپیکسلی خواهد بود.

از نظر سخت افزاری، نوت 14 ممکن است دارای چیپست Dimensity 7050، حداکثر 12 گیگابایت رم LPDDR5x و تا 512 گیگابایت حافظه UFS 2.2 باشد. این گوشی احتمالا با یک باتری 5500 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 33 واتی همراه خواهد بود.

حسگر اثر انگشت این گوشی احتمالا روی نمایشگر قرار خواهد گرفت. همچنین اندروید 14 مبتنی بر HyperOS را اجرا می کند. در حالی که انتظار می رود مدل های پرو دارای رتبه IP69 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب باشند، مدل استاندارد ممکن است دارای رتبه IP64 باشد.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *