تیم فوتبال ملوان مقابل استقلال خوزستان به برتری رسید

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ایرنا: تیم فوتبال ملوان در دیداری خانگی مقابل استقلال خوزستان در لیگ برتر باشگاه های کشور به پیروزی رسید.

تیم های فوتبال ملوان و استقلال خوزستان عصر جمعه در چارچوب هفته ششم رقابت های فوتبال لیگ برتر کشور در ورزشگاه زنده یاد سیروس برای پاروزنان انزلی به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان ملوان با نتیجه یک بر صفر حریف خود را شکست داد.

ملوان در نیمه اول این دیدار برتر از حریف ظاهر شد و فرصت گلزنی داشت اما این موقعیت ها تبدیل به گل نشد تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

در نیمه دوم که با بارش باران همراه بود، تیم ملوان با حمایت هوادارانش همچنان بر بازی مسلط شد و موقعیت های خوبی برای گلزنی داشت تا اینکه در دقیقه 86 میلاد باقری با یک گل دروازه استقلال خوزستان را باز کرد. پاس متقاطع فرش بازگیر.

در همین زمان تیم فوتبال بهار بندر انزلی در دقیقه 78 صاحب یک ضربه پنالتی شد که سجاد بازگیر بازیکن این تیم آن را اجرا کرد.

داوری این دیدار را حسین زمانی با کمک رحیم حاجیلو و سید مهران مصطفوی بر عهده داشت. در این دیدار ساویو روبرتو، سید محمد حسینی و اسماعیل بابایی از استقلال خوزستان و رضا گندی پور از ملوان کارت زرد گرفتند.

در این دیدار تیم فوتبال ملوان با تشکیل حبیب فرباسی، سامان تورانیان، رضا جعفری، نیما عذری، سجاد بازگیر، ابوذر صفرزاده، امید نوراکین، سعید کریمی، میلاد باقری، رضا قندی پور و محمدرضا رضایی به مصاف استقلالی ها رفت.

همچنین با ترکیب احمد جوهری، بهروز بارانی، اسماعیل بابایی، محمود مولت زاده، سوبان پسندیده، سیدمحمد حسینی، علی هاله چی، آرام عباسی، ساویو روبرتو، تفی بیفوما و کاینا نونس به مصاف تیم فوتبال استقلال خوزستان رفت.

در پایان هفته ششم لیگ برتر فوتبال کشور که با 16 تیم پیگیری می شود، ملوان با 13 امتیاز در رده دوم قرار گرفت و تیم فوتبال استقلال خوزستان با 6 امتیاز در رده نهم قرار گرفت.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *