جولان فروشندگان این خودروها در بازار؛ محصولی که ناگهان محبوب شد+ جدول

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

تک نیوز: بازار خودرو در پایان هفته اول مهرماه امسال روند صعودی خود را حفظ کرد و خبری از کاهش قیمت در بازار پرتقاضا نیست.

بنزین سورین پلاس در پایان هفته اول مهر 1403 ناگهان در بازار رواج یافت و با رشد تقریبی 3.5 درصدی در بالای نمودار افزایش قیمت قرار گرفت. بنزین سورین پلاس با موتور XU7P هفته پایانی شهریورماه امسال را با قیمتی حدود 600 میلیون تومان به پایان رساند اما ظرف یک هفته شاهد رشد حدود 20 میلیون تومانی بود تا با قیمت تقریبی 620 میلیون در بازار معامله شود. تومان. . اما سورین پلاس تنها بنزینی نبود که فروشندگانش را در بازار راضی کرد.

فروشندگان این خودروها در جولان در بازارها؛ محصولی که ناگهان محبوب شد + میز

شاهین با گیربکس دستی پس از بنزینی سورن پلاس با موتور XU7P با بیشترین افزایش قیمت در پایان هفته اول اولین ماه پاییز رتبه دوم را به خود اختصاص داد. قیمت شاهین با گیربکس دستی ظرف یک هفته بیش از دو درصد افزایش یافت. محصول خودروسازی سایپا در دوره مورد بررسی حدود 15 میلیون تومان رشد داشت. به گزارش تک نیوز، مشتریان در پایان هفته اول مهرماه امسال باید قبل از مراجعه به بازار حساب خود را 715 میلیون تومان شارژ می کردند.

تارا V1 پلاس با گیربکس دستی رتبه سوم جدول افزایش قیمت بازار را به خود اختصاص داد. ایران خودرو طی یک هفته با افزایش 2 درصدی قیمت مواجه شد. این افزایش قیمت به معنای افزایش قیمت تقریبی تارا وی وان پلاس 15 میلیون تومان است. به گزارش سایت «اختاز نیوز»، تا زمانی که مشتریان حدود 775 میلیون تومان به حساب خود واریز نکردند، فروشندگان تارا وی 1 پلاس آمادگی تحویل این خودرو را نداشتند.

در جدول افزایش قیمت، پژو 207 گیربکس دستی، هایما اس 7 پلاس، پژو 207 گیربکس اتوماتیک و پژو پارس در رتبه های بعدی قرار گرفتند. البته در این بین خانواده دینا، اطلس، کوئیک، شاهین دنده اتوماتیک، رانا پلاس و سینا اس بدون تغییر قیمت با قیمت های مشابه هفته گذشته در بازار حضور داشتند. بر اساس بررسی های خبرنگار تک نیوز، به نظر می رسد تا پایان هفته اول مهر ماه 1403 هجری قمری، بازار خودرو همچنان تحت تاثیر افزایش قیمتی که در هفته پایانی شهریور اتفاق افتاده بود، نبوده است. اخبار در مورد آن کاهش قیمت. باید منتظر ماند و دید بازار خودرو در نیمه دوم امسال چه می کند.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *