ورود موج جدید بارش‌ها به کشور از روز یکشنبه

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

مهر: یک کارشناس سازمان هواشناسی از کاهش دما در نیمه شمالی کشور تا اواسط هفته خبر داد و گفت: بارش ها در برخی مناطق در حد هشدار نارنجی است و احتمال طغیان رودخانه ها در 9 استان وجود دارد. کشور

فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی گفت: – شنبه 16 مهرماه در استان های ساحلی قزوین، اردبیل، زنجان، قزوین، البرز، تهران، سمنان، قم، همدان، مرکزی و برخی نقاط اصفهان و … یزد. خراسان جنوبی، ارتفاعات کرمان، شمال شرق آذربایجان و در شرق و شرق کردستان بارش باران، رعد و برق، وزش باد شدید، گرد و خاک و در برخی نقاط تگرگ پیش بینی می شود.

وی افزود: در ارتفاعات مرکزی البرز ممکن است بارش ها به صورت برف باشد. شدت بارش – در استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، مرکز و جنوب اردبیل، شمال زنجان، قزوین، البرز، تهران و سمنان در حد هشدار نارنجی پیش‌بینی می‌شود. این باران می تواند منجر به طغیان رودخانه ها، بالا آمدن سطح آب رودخانه ها و کانال ها، لغزنده بودن جاده ها و احتمال ریزش اشیا و سنگ از ارتفاع شود. لذا به شهروندان عزیز توصیه می کنیم در این زمینه ها احتیاط های لازم را به عمل آورند.

گودرزی گفت: فردا و یکشنبه در استان‌های رضوی، خراسان جنوبی، سواحل خزر و برخی از مناطق قزوین، البرز، تهران، سمنان، قم، اصفهان، مرکزی و جنوب کرمان بارش باران خواهد بود. این بارندگی تا اواسط هفته ادامه دارد و از نظر دمایی – و فردا کاهش محسوس دما برای استانداری های نیمه شمالی کشور به ویژه سواحل دریای خزر، قزوین و قزوین پیش بینی می شود. البرز. تهران، قم، سمنان، مرکز و زنجان.

وی همچنین افزود: – و فردا در شمال شرق، شرق، مرکز و فرمانداری های واقع در دامنه های جنوبی البرز وزش باد و گرد و خاک خواهیم داشت. دریای خزر طی دو روز آینده مواج خواهد بود.

گودرزی در خصوص وضعیت جوی پایتخت نیز خاطرنشان کرد: تهران در ساعاتی از – شاهد بارش باران و رعد و برق خواهد بود و حداکثر دمای هوا – به 18 درجه سانتی گراد خواهد رسید.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *